اولین معیار گرافیکی تراشه M1 Max AMD Workstation Graphics است که عملکرد مشابه Zomit را نشان می دهد.

[ad_1]

اپل اخیراً جدیدترین SOC خود را در مرکز مدل‌های جدید مک‌بوک پرو قرار داده و ادعاهای بزرگی در مورد قدرت آن‌ها داشته است. البته برخلاف نتایج بنچمارک CPU تراشه Amwan Max ، اطلاعات زیادی در مورد تراشه گرافیکی در این نسخه تا کنون منتشر نشده است. گفته می شود تراشه 32 گیگابایت به اندازه قوی ترین تراشه گرافیکی مستقل در سایر لپ تاپ ها است. تفاوت این است که اتلاف توان بسیار کمتری (گاهی تا 100 وات) نسبت به رقبا خواهد داشت.

اخیراً اولین بنچمارک M1 Max در بخش فلزی وب سایت GeekBench ظاهر شد و نشان می دهد که امتیاز تراشه بسیار خوب 68،870 است. در مقایسه ، تراشه M1 در مک بوک پرو 13 اینچی حاوی 20،581 فلز است. جالب اینجاست که تراشه گرافیکی برتر 16 اینچی مک بوک پرو AMD ، Radeon Pro 5600M ، در محدوده فلزی 42.510 امتیاز کسب می کند! بنابراین ، در مقایسه با سریعترین تراشه نسل قبلی MacBook Pro 16 اینچی ، تراشه Amwan Max تا 62 درصد سریعتر است و عملکرد را سه برابر در مقایسه با تراشه M1 بهبود می بخشد.

مقالات مرتبط:

البته ، باید توجه داشته باشیم که مشخص نیست این تراشه چه نسخه ای است. زیرا Amvan Max در پیکربندی های 24 و 32 هسته ای موجود خواهد بود. از سوی دیگر ، این در واقع اولین معیار گرافیکی تراشه است و همانطور که می دانید ، ممکن است اولین نتایج با معیار رسمی متفاوت باشد. البته اگر این نتایج مربوط به نسخه 24 هسته ای باشد ، می توان تخمین زد که نسخه 32 هسته ای می تواند به بیش از 80 هزار امتیاز برسد که از این نظر منحصر به فرد خواهد بود.

معیار مربوط به بخش گرافیکی تراشه Amvan Max است

به گفته اپل ، نسخه 32 هسته ای 4 برابر سریعتر از تراشه Amvan است. این ممکن است تأییدی باشد که نتایج منتشر شده برای نسخه 24 هسته ای است. کوپرتینوس همچنین ادعا می کند که Amvan Pro نسبت به سایر لپ تاپ هایی که مجهز به تراشه های گرافیکی مختلف هستند ، در حداکثر کارایی گرافیکی خود 70 درصد از انرژی کمتری استفاده می کند. آموان مکس در مقایسه با لپ‌تاپ‌های کامپکت تجاری با تراشه‌های گرافیکی مختلف، عملکرد بهتر و 40 درصد قدرت کمتر و در مقایسه با لپ‌تاپ‌های بزرگ‌تر مجهز به قوی‌ترین تراشه‌های گرافیکی مختلف، 100 وات قدرت کمتری ارائه می‌دهد.

بنچمارک MacBook Pro 2021 مجهز به Max Lathe است و Mac Pro دارای تراشه گرافیکی AMD Radeon Pro Vega 56 است! این تراشه در بخش چند هسته ای Geekbunch نمره بسیار خوبی دارد و در سایر مکینتاش ها ، تنها پیکربندی سطح بالای تراشه ایستگاه کاری سری X اینتل می تواند با آن رقابت کند.

[ad_2]

John Warren

طرفدار پرشور وب. خالق تایید شده مبشر اینترنتی آزاد. برگزارکننده برنده جایزه گیمر. زامبی مادام العمر.

تماس با ما