omdebegirbanner

اولین تصویر رسمی از شاسی بلند رنو آسترال

روآرو- حتی قبل از اینکه شاهد انتشار تصاویر جاسوسی مختلف از جدیدترین شاسی بلند رنو باشیم SUV رنو استرالیا یعنی داریم، اما طراحی داخلی آن معمای ما باقی مانده است. اما حالا سازنده فرانسوی تصویر جدیدی از این خودرو منتشر کرده است که ابتدا فضای داخلی این شاسی بلند جالب را در اختیار ما قرار می دهد.

نوشته مرتبط: ذوب شدن یخ های قطبی باعث کاهش اکسیژن در جو می شود!

به قول آقای فرارو. پس از ماه ها شایعه، بالاخره رنو تصویر رسمی از طراحی داخلی شاسی بلند رنو استرالیا را منتشر کرد که قرار است اواخر سال جاری میلادی جایگزین بدنه رنو شود. بارسلونا به عنوان راهی برای بازاریابی. عکس های فاش شده نشان می دهد که خودروی جدید استرالیایی با پیشرفت های اساسی در طراحی داخلی به بازار عرضه خواهد شد که ویژگی اصلی آن نمایشگر بزرگتر و قدرتمندتر است.

تصویر جدید همچنین نشان می دهد که بدنه رنو آسترال دارای طراحی داخلی مدرن تری است که با نور اضافی همراه است. این خودرو دارای یک صفحه نمایش دیجیتال بزرگ 12.3 اینچی است که به صفحه نمایش 12 اینچی و سرگرمی متصل می شود که رنو آن را OpenR می نامد و در مرکز داشبورد قرار دارد. رابط OpenR Link شامل Android Auto و Apple CarPlay و همچنین ویژگی‌های جستجوی Google و Google Maps است. رنو مدعی است که این سیستم یکی از «بزرگترین پیشرفت‌ها در فناوری خودرو در چند سال اخیر» است.

معماری داشبورد آن را جمع و جور و جادار می کند. فرمان مربعی و در مرکز آن کمی صاف است تا دیدی بدون مانع از داشبورد به راننده بدهد. به نظر می‌رسد در اینجا فضای ذخیره‌سازی زیادی وجود دارد که از لغزنده عریض در مرکز شروع می‌شود، در حالی که خود کنسول دارای دو محفظه ذخیره‌سازی بزرگ و فضایی برای گوشی‌های هوشمند با شارژ بی‌سیم است. شایان ذکر است این فضا نیز با 30 لیتر فضای ذخیره سازی در کنار میهمان افزایش خواهد یافت.

مشکل فضای اضافی در عقب همچنان ادامه دارد، زیرا هیچ تونل انتقال نیروی خودرو وجود ندارد که فضای اضافی را برای سرنشین در صندلی مرکزی فراهم کند. صندلی‌های عقب را می‌توان جابه‌جا کرد تا در صورت نیاز، قسمت صندوق عقب یا قسمت پای سرنشینان عقب را تغییر دهد. این کار را می توان با فشار دادن یک دکمه و حتی تا کردن صندلی در صندوق عقب انجام داد. Agneta Dahlgren، مدیر پروژه طراحی رنو، گفت: “وقتی ما یک کابین استرالیایی طراحی می کنیم، سه موضوع مطرح می شود: آگاهی از فضا، طراحی هیجان انگیز و احساس ایمنی، که همه آنها را با بالاترین استانداردهای کیفیت ایجاد می کنیم.” ، مدیر طراحی، طراحی رنو.

رنو همچنین تایید کرد که Astral در مسیر توسعه نهایی با تاکید بر تنظیم موتور و قابلیت اطمینان آن است. یکی از مقامات رنو گفت: “این توسعه با بررسی نهایی پلت فرم جدید CMF-CD3 و تمام گزینه های موتور الکتریکی تکمیل می شود.” البته، این برند اصرار دارد که این به معنای خطوط تولید خودروهای الکتریکی با واحدهای هیبریدی E-Tech و میان‌رده هیبریدی است، نه همه نسخه‌های الکتریکی. یک کشتی آزمایشی متشکل از 100 وسیله نقلیه آزمایشی و یک تیم متشکل از 900 خلبان در مجموع 600000 کیلومتر (تقریباً 373000 مایل) را در “دوی آزمایشی” در مسیر آزاد و 1.4 میلیون کیلومتر باقیمانده (870000 مایل) در مسیر آزمایشی را طی خواهند کرد. ارائه شود.

رنو گفت: «این آزمایش‌ها تیم را قادر می‌سازد تا سازگاری پلت فرم جدید CMF-CD3 و سیستم کمک راننده و همچنین صدا و راحتی سیستم تعلیق را تأیید کند تا مشتریان بتوانند از شرایط بهینه لذت ببرند.» این مدل که رقیب فورد کوگا، نیسان قشقایی و فولکس واگن تیگوان خواهد بود، انتظار می رود تا پایان سال 2022 رونمایی شود. طراحی آن از هاچ بک الکتریکی رنو مگان E-Tech الهام گرفته شده است. در واقع جزئیاتی مانند چراغ های LED بلند و باریک، کاپوت تاشو و منحنی های خودروی جدید بسیار شبیه به مگان است.

کابین استرالیا از Kadjar کوچکتر است، اما بزرگتر از Megane E-Tech است که با مگان کراس بلندتر و جمع و جورتر همخوانی دارد. در همین حال، در قسمت عقب خودرو، در مرکز درب عقب، نسخه بزرگی از لوگوی دو بعدی رنو قرار دارد که اخیراً از سبک قدیمی الهام گرفته شده است. اسکوتر، درب عقب باریک و سپرهای بزرگ نیز از ویژگی های این دستگاه جدید است. انتظار می رود شاسی بلند رنو آسترال در بهار امسال در اروپا به فروش برسد، بنابراین این تصاویر ممکن است آخرین مشخصاتی باشد که قبل از تاریخ عرضه می بینید.

اولین تصویر رسمی از شاسی بلند رنو آسترال

اولین تصویر رسمی از شاسی بلند رنو آسترال

اولین تصویر رسمی از شاسی بلند رنو آسترال

اولین تصویر رسمی از شاسی بلند رنو آسترال

اولین تصویر رسمی از شاسی بلند رنو آسترال

اولین تصویر رسمی از شاسی بلند رنو آسترال

اولین تصویر رسمی از شاسی بلند رنو آسترال

اولین تصویر رسمی از شاسی بلند رنو آسترال

اولین تصویر رسمی از شاسی بلند رنو آسترال

منبع: autoexpress

ترجمه: مصطفی جرفی فرارو

کسری سلطانی
کسری سلطانی انگار یه کوچک کم‌کاری کرده، انتظارم بیشتر بود.
ناظر omdebegir.ir
متأسفیم که انتظاراتت رو برآورده نکرد، عزیز.
بهرامی شجاعی
کاش omdebegir.ir یه app دقیق کنه، بهرامی شجاعی می‌گه خیلی cool می‌شه!
ناظر omdebegir.ir
ایده‌ی جذابی بود، بهرامی شجاعی رفیق! حتماً بررسی می‌کنیم.
وحید رضازاده
وحید رضازاده می‌گه انگار تو پیچ و خم گم شدم، واضح‌تر نمی‌شه؟ 😣
ناظر omdebegir.ir
اوه، معذرت، وحید رضازاده دوست من! راه رو روشن‌تر می‌کنیم، مشتی 🗺️
اسفندیار حقیقی
اسفندیار حقیقی می‌گه انگار زیادی پرچونگی کردید، کوتاه‌تر نمی‌شه؟ 😏 🚤
ناظر omdebegir.ir
ههه، حق داری اسفندیار حقیقی هم‌راه! بعدی‌ها خلاصه‌تره، دمت خوش‌رو 😎 🚤
آریا علوی
این مقاله خیلی بی‌ربط بود، اصلاً به موضوع ربطی نداشت!
ناظر omdebegir.ir
معذرت می‌خواهیم، سعی می‌کنیم مرتبط‌تر بنویسیم!
سیامک جهانبخش
سیامک جهانبخش خیلی نیکو از مثال‌های واقعی استفاده کرده، حرفه‌ای بود.
ناظر omdebegir.ir
مرسی از تعریف! سیامک جهانبخش همیشه بی‌خطا کار می‌کنه، عزیز جان.
مهدی مهرگان
فوق‌العاده بود، مخصوصاً بخش مربوط به اعداد و ارقام!
ناظر omdebegir.ir
خوشحالیم که اعداد و ارقام براتون ارزشمند بود، ممنون!
آرمین نادری
چرا omdebegir.ir اینقدر کوچک محتوا داره، آرمین نادری خیلی طرفدارشم! 🎻
ناظر omdebegir.ir
قول می‌دیم بیشتر محتوا بذاریم، آرمین نادری دوست من! 🎻
بهنام صفری‌نژاد
Admin، بهنام صفری‌نژاد فکر می‌کنه یه اشتباه آماری بود، چک کنید.
ناظر omdebegir.ir
ممنون که گفتی، بهنام صفری‌نژاد رفیق! حتماً بررسی و اصلاح می‌کنیم.
کریم فراهانی‌پور
کریم فراهانی‌پور فکر می‌کنه مثال‌های واقعی فوق‌العاده بود، حرفه‌ایه!
ناظر omdebegir.ir
مرسی از تعریف، کریم فراهانی‌پور هم‌راه! همیشه سعی می‌کنیم بی‌خطا باشیم.
صمد حسنی
کاش omdebegir.ir یه اپلیکیشن برای محتواش درست کنه!
ناظر omdebegir.ir
ایده‌ی جذابی بود، دوست خوبم! حتماً بررسی می‌کنیم.
کاوه خسروی
Admin، یه بخش گمراه‌کننده بود، لطفاً اصلاح کنید. 🍈
ناظر omdebegir.ir
ممنون که گفتی، دوست من! حتماً بررسی و اصلاح می‌کنیم. 🍈

Fletcher Hobbs

نینجا آبجو عمومی. محقق اینترنت. معتاد وب هیپستر پسند. خواننده مغرور. زیاد می افتد

تماس با ما