اورتون 1 – 4 لیورپول؛ میمون هنوز قرمزه

[ad_1]

به گزارش “ورجهش سه”، لیورپول یک شب در دربی مرسی ساید مقابل حریف بخت برگشته خود که فرصت خوبی برای گلزنی از دست داد، با چهار گل به برتری رسید.

لیورپول شروع خوبی داشت و در دقیقه سوم روی پاس دیگو جوتا فرصت خوبی برای زدن گل اول داشت اما ضربه محمد صلاح بدون مدافع در میانه میدان راهی به دروازه پیدا نکرد.

لحظاتی بعد، این بار محمد صلاح با ارسال سادیو مانه با دست چپ فرصت گلزنی داشت، اما جردن پیکفورد ضربه نزدیک محمد صلاح را مهار کرد.

اما لیورپول در نهایت در دقیقه 9 گل اول را به ثمر رساند. شوت فوق العاده اندرو رابرتسون به سمت دروازه جردن هندرسون رفت و او با یک ضربه دقیق به گوشه دروازه اولین گل تیمش را به ثمر رساند.

در دقیقه 15 این بار روی پاس محمد صلاح، الکساندر آرنولد فرصت خوبی برای زدن گل دوم تیمش در گوشه محوطه داشت اما دروازه بان لیورپول به خوبی این بازیکن را مهار کرد.

اما چند دقیقه بعد لیورپول دوباره به گل رسید. روی پاس زمینی دقیق جردن هندرسون، محمد صلاح از سمت راست اورتون را تک به تک کرد و با ضربه فنی به کرنر گل دوم تیمش را به ثمر رساند.

با این حال اورتون در دقیقه 38 یک گل دریافت کرد. دمارا گری روی پاس ریچاردسون توپ را وارد مدافعان لیورپول کرد و ضربه او پس از برخورد به حریف و ورود به دروازه تغییر جهت داد تا لیورپول 1-2 پیش بیفتد.

اورتون در نیمه دوم شروع خوبی داشت و دمارا گرلا در اوایل نیمه اول فرصت خوبی برای گلزنی برای ریچاردسون داشت اما ضربه مهاجم برزیلی بسیار نزدیک به دروازه آلیسون بیکر بود.

اما لیورپول دوباره کنترل خود را به دست گرفت و در دقیقه 63 گل سوم را به ثمر رساند. محمد صلاح با ارسالی فوق العاده از میانه زمین موفق به گلزنی شد و با یک ضربه دقیق به کرنر با شروعی دیدنی به دروازه رسید.

اما حملات این تیم ادامه یافت و گل چهارم به ثمر رسید. روی پاس رابرتسون، دیگو جوتا ضربه ای عالی از زاویه ای دشوار برای پیکفورد زد. اتفاق خاصی برای گیتس نیفتاد و لیورپول با چهار گل اورتون را شکست داد.

[ad_2]

Aron Trujillo

نرد اینترنتی. ارتباط دوستانه مبشر قهوه. متخصص موسیقی بسیار متواضعانه. مدافع تلویزیون آماتور

تماس با ما