اشیاء پرنده ناشناخته چیست؟ دانشمندان سال آینده سه ترابایت داده جدید منتشر خواهند کرد

[ad_1]

محقق UFx، رایان اسپراگ، گفت که UAPx، آژانس مسئول تحقیق در مورد اشیاء پرنده ناشناس (UFO) یا پدیده های هوایی ناشناس (UAP) به زودی اطلاعات جدیدی در مورد آنها منتشر خواهد کرد.

به گفته یکی از محققان در Medium، UAPX در بیانیه مطبوعاتی خود اعلام کرد:

پس از شناسایی و ایمن سازی فضای ذخیره سازی و سرور مناسب، UAPx داده های تحت بررسی و همچنین تمامی داده های خام را در صورت مجوز قانونی در دسترس عموم قرار می دهد. طبق UAPx، داده‌هایی که تیم ما جمع‌آوری، پردازش و تجزیه و تحلیل می‌کند، مهمترین بخش اطلاعات علمی در مورد رویدادهای UFO/UAP است.

شواهدی دال بر وجود یا عدم وجود یوفو یا اشیاء پرنده ناشناخته

اشیاء پرنده ناشناخته

داده های این گزارش شامل بیش از 600 ساعت فیلم مادون قرمز است که توسط چندین دوربین FLIR (مادون قرمز حرارتی) گرفته شده است و در مجموع سه ترابایت اطلاعات بصری در این تحقیق ثبت شده است.

Sprague همچنین توضیح می دهد که در فرآیند تجزیه و تحلیل این داده ها، تعداد قابل توجهی از اشیاء و پدیده های غیرعادی شناسایی شده اند که در حال حاضر قبل از انتشار عمومی تحت بررسی هستند. او همچنین مدعی شد که ماهیت و نوع این اطلاعات می تواند در نهایت وجود واقعی این رویدادهای ناشناخته را تایید کند.

سازمان های دولتی اخیرا تصمیمات جدی در مورد بشقاب پرنده ها یا UAP ها گرفته اند. در ژوئن سال جاری، اعضای کمیته اطلاعات مجلس نمایندگان آمریکا نشستی محرمانه با مقامات اف‌بی‌آی و نیروی دریایی آمریکا برگزار کردند تا درباره این حادثه ناشناس که برخی از قانونگذاران آن را تهدیدی برای امنیت ملی توصیف کرده‌اند، گفتگو کنند. در همان ماه، دولت ایالات متحده اولین گزارش UFO / UAP خود را منتشر کرد.

در نوامبر 2021، وزارت دفاع یک کارگروه جدید را برای شناسایی و شناسایی بشقاب پرنده ها / UAPهایی که بر فراز حریم هوایی محدود پرواز می کنند، ایجاد کرد. با این حال، هنوز هیچ مدرک قطعی برای وجود بیگانگان ارائه نشده است. آیا داده های UAPx می توانند سندی باشند که بسیاری از مردم منتظر آن هستند؟

[ad_2]

Shirley Bond

خواننده Wannabe. ماون غذا. طرفدار فرهنگ پاپ علاقه مندان به تلویزیون درونگرا. تنظیم کننده. پیشگام موسیقی. متفکر معتبر.

تماس با ما