اسنا اتوماتیک با قیمتی غیر رقابتی وارد بازار شد; 400 میلیون گرانتر از نزدیکترین رقیب

[ad_1]

آمیکو آسنا بر پایه وانت چینی محصولات هوانگهای اتو که توسط ارس خودرو ساخته شده است، یکی از بزرگترین وانت های موجود در بازار خودرو کشور است.

اسنا اتوماتیک با قیمتی غیر رقابتی وارد بازار شد; 400 میلیون گرانتر از نزدیکترین رقیب [به روز رسانی] – نوامبر 1400

امروزه بازار پیکاپ های چینی در کشورمان داغ تر از همیشه شده است و شرکت های زیادی به دلیل محبوبیت زیاد خودروهای آفرودی و ارزان تر بودن پیکاپ تراک ها نسبت به خودروهای شاسی بلند اقدام به عرضه این نوع خودروها کرده اند.

http://omdebegir.ir/omdebegirfiles/2021/11/اسنا-اتوماتیک-با-قیمتی-غیر-رقابتی-وارد-بازار-شد-400.jpeg

در این میان، آمیکو قدیمی ترین شرکت در زمینه وانت های چینی است که پس از سال ها ارائه نسخه های دستی با موتور 140 اسب بخاری، اکنون نسخه قدرتمندتر با موتور 218 اسب بخار توربو و مجهز به شش سرعته را معرفی کرده است. گیربکس اتوماتیک انجام می شود.

اما نکته عجیب در این زمینه ارزش باورنکردنی یک میلیارد و 368 میلیون تومان (1368.000.000) به دلیل شباهت عجیب این رقم با تاریخ تاسیس شرکت (1368) است. با Asena Auto قیمت بیش از 400 میلیون تومان دیون V5 یا ون کلاچ همان موتور که با امکانات بسیار نزدیک (موتور و گیربکس و حتی از نظر امکانات) عرضه می شود.

از طرفی با توجه به محدود بودن بازار وانت و عرضه محدود اسنا اتوماتیک (تنها 100 درصد نسخه طبق گفته مسئولان شرکت)، باید تصور کرد که کمبود قطعات یدکی مشکلی طولانی مدت است، به خصوص با توجه به به مسئولان آمیکو این خودرو توسط اسنا گیربکس اتوماتیک پانچ سفارش داده شده است و در بین دیگر خودروهای چینی موجود در بازار رایج نیست.

آسنا اتوماتیک
نسخه دستی و اتوماتیک آمیکو آسنا از نظر ظاهری به خصوص در نمای قبلی تفاوتی ندارند.

تولید آساناهای اتوماتیک آغاز شد [به روز رسانی] – نوامبر 1400

مدیر فروش آمیکو پیشتر اعلام کرده بود که آمیکو دو محصول جدید را در اواخر سال جاری عرضه خواهد کرد.

با توجه به تصاویر منتشر شده در فضای مجازی به نظر می رسد یکی از این دو محصول جدید فیس لیفت ساده باشد.

نسخه جدید آسنا آمیکو به موتور 2.4 لیتری با قدرت 218 اسب بخار و حداکثر 320 نیوتن متر گشتاور مجهز شده است. این موتور در سری MIVEC میتسوبیشی و در محدوده 4K2 این شرکت قرار دارد.

این خودرو همچنین با یک گیربکس 6 سرعته اتوماتیک (شش دنده جلو + یک دنده عقب) عرضه می شود که نیروی خروجی خود را به چرخ های جلو و عقب منتقل می کند.

این گیربکس به سفارش آمیکو ساخته شده و توسط شعبه فرانسه پانچ عرضه می شود. آمیکو هنوز اعلام نکرده است که کدام سری از گیربکس های پانچ اتوماتیک را سفارش داده است، اما این احتمال وجود دارد که گیربکس های اتوماتیک سری GM 6L50 یا GM 6L45 روی آسنا جدید نصب شوند.

این سری از گیربکس پانچ اتوماتیک قبلا در محصولات بامو، کادیلاک، هولدن و شورولت استفاده شده است.

کیسه هوای دوگانه، تزئینات داخلی چرمی، سنسور نور، چراغ های روشنایی در روز، تهویه مطبوع الکتریکی، صفحه نمایش لمسی، ناوبری ماهواره ای، سنسور پارک و دوربین عقب، کروز کنترل، قفل دیفرانسیل محور عقب اتوماتیک، جدید مجهز به چرخ خواهد بود.

قیمت جدید وانت آمیکو آسنا دو کابین [به روز رسانی] – اکتبر 1400

قیمت وانت آسانا دو کابین ساخت یک شرکت خصوصی در ایران در مهرماه نسبت به شهریور ماه اندکی کاهش یافت.

طرح جدید فروش فوری وانت آسنا [به روز رسانی] – اوت 1400

شرکت ارس خودرو دیزل (آمیکو) فروش فوری وانت آسنا در 10 رنگ مختلف را برای مرداد 1400 آغاز کرد.

بر اساس این گزارش، رنگ های موجود در حال حاضر برای آسنا شامل سفید، مشکی، آبی، کرم، نارنجی، قهوه ای، آبی کاربنی، نقره ای، زرشکی و بژ می باشد.

قیمت های درج شده در جدول زیر از روز دوشنبه مورخ 04/05/1300 فعال می شود.

طرح فروش فوری وانت آسنا مرداد 1400

تصویر رسمی آمیکو آسنا اتوماتیک منتشر شد [به روز رسانی] – جولای 1400

به تازگی تصویر رسمی آمیکو آسنا اتوماتیک و فیس لیفت در تقویم تبلیغاتی این شرکت منتشر شده است. مقامات این شرکت می گویند که معرفی رسمی پیکاپ توربو و اتوماتیک به زودی آغاز خواهد شد، اگرچه شیشه جلوی خودرو با مدل دیگری جایگزین خواهد شد.

پیش از این مشخص شده بود که آسنا تغییرات زیادی در کابین اتوماتیک دارد و فضای داخلی متفاوتی نسبت به نسخه Gear دارد. حال با توجه به این عکس می بینیم که پنجره بعدی این پیکاپ دو دیفرانسیل نیز به نسخه اتوماتیک توربو تغییر یافته و سبک جدیدی در پیش گرفته است. لوگوی آمیکو که به زبان انگلیسی روی جلوپنجره نمایش داده می شود از نظر اندازه بزرگتر است و می توان آن را به صورت برجسته در جلوی صندلی اتوماتیک به نمایش گذاشت، البته طبق منابع اطلاعاتی احتمال تعویض شیشه جلو وجود دارد.

مدیران ارشد آمیکو می گویند آسنا اتوماتیک با قیمت بیش از یک میلیارد تومان در بازار عرضه می شود. اما برخی منابع آگاه به جزئیات بیشتری می پردازند و اعلام می کنند که این پیکاپ اتوماتیک در بازه یک میلیارد و 150 میلیون تومان تا یک میلیارد و 300 میلیون تومان به فروش می رسد.

آمیکو آسنا اتوماتیک

آمیکو آسنا فیس لیفت 2.4 لیتری قادر است 218 اسب بخار قدرت با 320 نیوتن متر گشتاور تولید کند. این موتور در سری MIVEC میتسوبیشی و در محدوده 4K2 این شرکت قرار دارد.

به دلیل فناوری توربوشارژر، آسنا فیس لیفت دیگر از سیستم سوخت گاز طبیعی استفاده نخواهد کرد. موتور در پیکاپ جدید آمیکو از طریق یک گیربکس 6 سرعته اتوماتیک (شش دنده جلو + یک دنده عقب) به چرخ های عقب و جلو می رسد.

این گیربکس اتوماتیک دارای حالت Snow، نوع ترونیک و. این گیربکس به سفارش آمیکو ساخته شده و توسط شرکت پانچ شعبه فرانسه عرضه می شود.

آمیکو هنوز اعلام نکرده است که کدام سری از گیربکس های پانچ اتوماتیک را سفارش داده است، اما این احتمال وجود دارد که گیربکس های اتوماتیک سری GM 6L50 یا GM 6L45 روی آسنا جدید نصب شوند. گیربکس توسط جنرال موتورز طراحی شده و در حال حاضر توسط شرکت فرانسوی پانچ تولید می شود. سابقه استفاده از این سری از گیربکس پانچ اتوماتیک را می توان در محصولات بی ام و، کادیلاک، هولدن و شورولت مشاهده کرد.

اسنا دارای ایربگ دوگانه اتوماتیک، تریم داخلی چرمی، سنسور نور، چراغ های روز، تهویه مطبوع برقی، صفحه نمایش لمسی، ناوبری ماهواره ای، سنسور پارک و دوربین عقب، کروز کنترل، دیفرانسیل اکسل عقب اتوماتیک است. چرخ های تنظیم وضعیت انتقال قدرت و मध्ये در بازار. البته این بخشی از ویژگی های مشخص شده برای آسنا اتوماتیک است و شاید در معرفی رسمی، جزئیات کاملی از امکانات و ایمنی آن منتشر شود.

قیمت فروش وانت آمیکو آسنا بیش از 76 میلیون تومان افزایش یافت [به روز رسانی] – اردیبهشت 1400

آمیکو آسنا یک موتور 2.4 لیتری توربوشارژ با قدرت 143 اسب بخار و شاسی و سیستم چهار چرخ متحرک مجزا بر اساس طرح آفرودی است و به تازگی با وجود ثبات نسبی نرخ ارز 76 میلیون تومان افزایش قیمت داشته است. پشت سر است.

آمیکو آسنا

البته آمیکو آسنا محصول جدیدی در بازار خودروی کشور نیست و در ابتدا قرار بود به عنوان پیکاپ داخلی وارد بازار شود تا با نسخه های وارداتی مانند تویوتا هایلوکس با سابقه بیش از دو سال رقابت کند و قیمتی کمتر از تومان دارد. وانت اردیبهشت 1400 با قیمت 920 میلیون تومان تحویل مشتریان می شود.

آمیکو آسنا

ارس خودرو دیزل که مسئولیت فروش خودروهای تولیدی آمیکو را برعهده دارد، طرح جدید فروش اضطراری پیکاپ این شرکت را ویژه اردیبهشت ماه اعلام کرد. در این طرح وانت آسنا که در بازار با نام پیکاپ آمیکو شناخته می شود، با قیمت جدید و تحویل آنی به خریداران عرضه می شود. این پیکاپ در رنگ های سفید و سایر رنگ ها نسبت به اسفند 90 افزایش قیمت قابل توجهی داشته است. لازم به ذکر است قیمت های اعلام شده از روز شنبه 14 اردیبهشت ماه 1400 قابل اجرا می باشد.

مدل قیمت اسفند 99 قیمت اردیبهشت 1400
صندلی دو کابین (سفید)

wrl3rbtja9pjfzpdmxft.jpg

848,000,000 924,000,000
کابین دو نفره صندلی (رنگ های دیگر)

wrl3rbtja9pjfzpdmxft.jpg

868,000,000 946,000,000

[ad_2]

Sadie Kirk

کارشناس فرهنگ پاپ. موسیقی نینجا. عاشق غذا. نویسنده. دوست حیوانات در همه جا. گورو معمولی بیکن.

تماس با ما