آرسنال 3-1 استون ویلا: بازگشت به پیروزی

[ad_1]

به گزارش “ورجهش سه”، شاگردان میکل آرتتا که در دو بازی قبلی مقابل برایتون و کریستال پالاس به توافق رسیده بودند در یک سطح باقی بمانند، در بازی امشب برابر استون ویلا عملکرد خوبی داشتند و در نهایت به لطف گل های توماس پارتی، پیر امریکن اوبامیانگ و پیر آمریکایی. امیل اسمیت – آنها عالی بودند.

آرسنال شروع خوبی داشت و در همان دقیقه اول یکی دو موقعیت خوب داشت اما دقایق بدون اینکه توپ از خط دروازه عبور کند گذشت.

در دقیقه 20 پاس ساکا و دفاع ناقص استون ویلا بازی را متعادل نگه داشت، توپ به توماس پارتی نزدیک شد و او می توانست اولین گل بازی را با والی به ثمر برساند اما توپ به میهمان برخورد کرد. پست گرد سقوط کرد.

با این حال، این حزب تنها سه دقیقه بعد موفق شد آرسنال را شکست دهد. روی یک ضربه کرنر اسمیت رو، حزب توانست از مدافعان استون ویلا عقب نشینی کند و 1-0 پیش بیفتد.

پس از این گل تیم مهمان پیش افتاد و مقابل آرسنال این فرصت را داشت که یک ضد حمله را به خطر بیندازد. مثلاً در دقیقه 30 روی ضد حمله اسمیت رو، ساکا می توانست اختلاف را به دو گل برساند اما واکنش امیلیانو مارتینز مانع از گلزنی او شد.

در ادامه آرسنال پیش افتاد اما به نظر می رسید این نیمه با یک گل به پایان برسد اما در وقت های باخت توپچی ها صاحب پنالتی شدند. اشتباه مت تارگت روی الکساندر لاکزت در محوطه جریمه استون ویلا باعث شد تا داور یک پنالتی اعلام کند. اوبامیانگ یک شوت برگشت و ضربه ای به سمت راست مارتینز زد که دروازه بان آرژانتینی ویا با واکنش خوب او را دفع کرد اما توپ به اوبامیانگ برگشت و او توانست تا نیمه اول با 2- دروازه آرسنال را باز کند. 0. برای اتمام.

استون ویلا در نیمه دوم بازی خوبی را آغاز کرد و در دقیقه اول موقعیت خوبی روی دروازه آرسنال ایجاد کرد اما گونر در دقیقه 56 گل سوم را به ثمر رساند. در یک حمله آنی، پاس اوباما در موقعیت مناسب به اسمیت کش رسید و او با ضربه ای که در میانه راه به بازیکن حریف برخورد کرد به گل رسید.

بازیکنان ویا که چیزی برای از دست دادن نداشتند پیش افتادند و در دقیقه 62 بوئندا می توانست گل خورده را جبران کند اما ضربه او به موقع توسط آرون رمزدیل مهار شد.

بازی متعادل بود و اوبامیانگ می توانست در دقیقه 71 دوباره به گل برسد اما با پاسخ خوب مارتینز متوقف شد.

حملات دو تیم تا دقیقه 82 ادامه داشت تا در نهایت دروازه آرسنال باز شد. توپ روی حرکت این تیم پشت محوطه جریمه آرسنال به جیکوب رمزی رسید و او یک ضربه درخشان را تکمیل کرد.

بازیکنان ویا در آخرین دقیقه تلاش کردند تا گل بعدی را به ثمر برسانند تا یکی دو موقعیت خوب ایجاد کنند اما توپ دوم نتوانست از خط دروازه عبور کند و بازی با نتیجه 3-1 به پایان رسید.

[ad_2]

Hayden Phillips

عاشق قهوه بی عذرخواهی یک تمرین‌کننده اینترنتی متواضع. دوست حیوانات در همه جا.

تماس با ما