آخرین اخبار «مشاوره و روانشناسی

به نظر من بهترین مشاور تحصیلی کسی است که بتواند به خوبی آموزش دهد، آموزش هایی مثل روش مطالعاتی هر درس، بهبود تمرکز، افزایش قدرت تمرکز و حافظه، روش های افزایش سرعت مطالعه، مدیریت آزمون و مدیریت استرس تا دانش آموز بتواند بهینه تر مطالعه کند. یکی از مهمترین کارهای یک مشاور تحصیلی حرفه ای این هست که بتواند قدرت تعقل و درک و فهم دانش آموز را بالاتر ببرد. اما فردی که اطلاعات روانشناسی و مشاوره ای ندارد، چطور می تواند اشکالات فرد دیگری را بپذیرد؟ مثلا در دپارتمان مشاوره تحصیلی بارسا که عنوان بهترین سیستم آموزشی خاورمیانه را در سال 2013 بدست آورده، مشاوران تحصیلی حداقل 2 سال زیر نظر علی میرصادقی آموزش می بینند و کار می کنند و پله پله تبدیل به بهترین مشاوران تحصیلی کشور میشوند. داشتن یک مشاور رتبه برتر که خودش قبلاً مسیری که شما الان دارید طی میکنید را با موفقیت طی کرده و الان در رشته ای که مورد علاقه و هدف شما هست تحصیل می کند ، کمک زیادی به شما خواهد کرد. مقاله تکنیک های تست زنی رو بخونید تا با تفاوت تست های آموزشی و آزمونی و راهکارهای درست تست زدن در هر روش آشنا بشید.وقتی درسی را حتی با کیفیت بالا می خوانیم اما فراموشش می کنیم، چه کار باید کرد؟

اگه حتی یه سوال هم بزنید از خیلی ها جلو میافتید. برخی نیز به دلیل هیجانات شرکت در مسابقاتی که این موسسات اعلام می کنند اقدام به خرید می کنند.اما هیچکدام از این دو راه منطقی نیست. آزمون ورود به دانشگاه که در ایران تحت عنوان کنکور شناخته شده است یکی از مراحل تاثیر گذار و تعیین کننده در زندگی دانش آموزان محسوب می شود. با برنامه ریزیِ مشاور تحصیلی ، دانش آموز از چند برنامگی نجات پیدا می کند و از سر درگمی خارج میشود. برای اینکه درک بهتری نسبت به بودجه بندیها پیدا کنید اجازه دهید نگاهی کلی به بودجه بندی دروس مختلف کنکور انسانی داشته باشیم. چنانچه مایل به مشاوره انتخاب رشته در اصفهان باشید ، بهترین مشاوره قبولی در کنکور سراسری را میتوانیم برای شما داشته باشیم. بله راهی بسیار کوتاه که نیاز به هیچ کلاس کنکوری ندارد، بلکه صرفاً مبتنی بر درک صحیح مفاهیم کتاب های درسی و بررسی هوشمندانه تست های کنکورهای سراسری است. در این زمینه هیچ گونه نگرانی وجود نخواهد داشت، در هر زمینه ای که مایل باشید می توانید به از خدمات لازم بهره مند گردید و با کاشناسان و فارغ التحصیلان همان رشته ارتباط برقرار نمایید.

مشاور غیرحضوری کنکور

به جرات می تونیم بهتون بگیم هیچ گاه نمی تونید یک کار حرفه ای رو بطور رایگان داشته باشید. کتاب های تست معرفی شده در این مقاله، بر اساس نظر بهترین مشاوران تحصیلی موسسه آموزشی بارسا می باشد. کتاب ها و منابع کنکور معرفی شده در این مقاله، بر اساس نظر بهترین مشاوران تحصیلی بارسا می باشد. و با اطلاعات روانشناسی و مشاوره ای پا به این عرصه می گذارند. اما جای نگرانی نیست؛ با خدمات مشاور رایگان تحصیلی بارسا، به شما کمک می کنیم با روش مطالعه صحیح برای کنکور آشنا بشید و در مسیر آماده شدن برای کنکور به بهترین روش ممکن عمل کنید و به نتایج دلخواهتون برسید.برای موفقیت در کنکور بایدروش های مطالعه صحیح رو یاد بگیرید و از تکنیک های مطالعاتی استفاده کنید.برنامه ریزی ماهیانه، هفتگی و روزانه داشته باشید و به صورت منظم مطالعه کنید.عادت های غذایی، خواب و برنامه ورزشتون رو بهبود ببخشید. آموزشگاه حصاری با بیش از 15سال تجریه در زمینه آموزش و مشاوره کنکور در کرج .و کسب نتایج بسیار عالی و قابل ذکر توسط دانش آموزان آموزشگاه حصاری در کنکور سراسری سالیان گذشته کلاس های آمادگی کنکور سراسری خود را توسط بهترین و برجسته ترین اساتید کنکور ایران بری شما عزیزان برگزار می نماید.

مشاور کنکور گیلان

10 الی 15 تکنیک کاربردی و عملی بداند تابه کمک آن ها بتواند دانش آموزش را راهنمایی کند. اکثر دانش آموزان ما وضعیت متوسطی دارند. ما به کمک مشاوران حرفه ای بارسا مجموعه ای از مقالاتی که به شما در یافتن عادت های درست مطالعاتی و پیاده کردن اون ها کمک می کنه، جمع آوری کردیم تا بتونید بهترین کیفیت مطالعاتی رو تجربه کنید. مشاور تحصیلی خوب باید برای تمامی مواردی که مورد نیاز دانش آموز هست. در واقع با خوندن این مقالات، انگار یک مشاور تحصیلی رایگان کنار شماست و به شما در یادگیری روش های مطالعه حرفه ای کمک می کنه.چه روشی در درس خواندن برای من بهتر است؟ اولین قدم این است که شما باید این درس را طبقه بندی کنید. کاهش استرس و همچنبن برنامه ریزی درست را می توان از جمله اموری دانست که در مراکز مشاوره ساری بدان خواهند پرداخت. رشته های مهندسی همواره از جمله رشته های پرطرفدار دانشگاهی بوده اند. دورههای غیرحضوری شامل فیلمهای آموزشی کوتاه و بلندمدت میشود که از آن جمله میتوان به دوره جامع خودشکوفایی، دوره روانشناسی فروش و دوره افزایش عزت نفس اشاره کرد. این که خوب درس خوندن برای یه دانش آموز کفایت میکنه درسته، ولی برای مقولهای به عظمت کنکور این حرف صدق نمیکنه.

Brendon Rice

نادر موسیقی لاعلاج. خالق تایید شده متعصب تلویزیون پیشگام غذا. یک قهوه ساز به طرز خشمگینی فروتن.

تماس با ما