omdebegirbanner

چرا تنوع در سازمان شما مهم است؟

[ad_1]

تنوع منجر به خلاقیت و انعطاف می شود، اما اجرای آن در تجارت می تواند چالش برانگیز باشد. از تنوع، توصیه ها و راه حل های غیر متعارف می توان یافت. این مقاله درس هایی از کارآفرینان متبحر فناوری در مجمع جهانی اقتصاد در مورد اینکه چرا تنوع در سازمان ها بسیار مهم است، ارائه می دهد.

این ایده های جدید متنوعی را به ارمغان می آورد و به عنوان راهی برای خلاقیت عمل می کند. دنیای تجارت نیز از این قاعده مستثنی نیست. هر چه دیدگاه سازمان نسبت به افراد با پیشینه‌های مختلف بازتر و بازتر باشد، خلاقیت و انعطاف‌پذیری آن بیشتر می‌شود. تنوع نه تنها عملکرد را بهبود می بخشد، بلکه باعث ایجاد اصطکاک مثبت و افزایش همفکری و سازگاری می شود. با این حال، پذیرش تنوع آسان نیست.

اگر سازمان به دقت توسعه داده نشود، ممکن است دچار اصطکاک، ناراحتی و درگیری شود. ما از کارآفرینان پیشرو در حوزه فناوری در مجمع جهانی اقتصاد خواستیم تا نظرات خود را در مورد اینکه چرا تنوع برای سازمان‌هایشان مهم است و درس گرفتن از مسیر کارآفرینی خود به اشتراک بگذارند. پاسخ آنها را می خوانیم:

1. تنوع ذهن کنجکاو را افزایش می دهد (آبا شوبرت، مدیر عامل Dore)

من از زمانی که مدرسه را در سن پنج سالگی شروع کردم، برای تنوع ارزش قائل بودم. ناگهان دنیای من باز شد، هر روز مشغول کار، بازی و ملاقات با افرادی بودم که به دلایلی شبیه من نبودند. همانقدر که از اطرافیانم یاد گرفتم در کلاس درس یاد گرفتم. در واقع، تنوع برای یک ذهن کنجکاو مساعد است. هر چه بیشتر دیدگاه ها و تجربیات مختلف پیرامون خود را ترکیب کنیم، بیشتر متوجه می شویم.

در Dorae، داشتن یک تیم متنوع به این معنی است که امتیازها را به روش‌های جدید اضافه می‌کنیم، زیرا می‌توانیم دیدگاه‌های جدیدی داشته باشیم و مجموعه‌ای از تجربیات را که جهان و نسل‌ها را در بر می‌گیرد، بنا کنیم. به همان اندازه که از مطالعات خود یاد می گیریم، از یکدیگر و از یک بازار بسیار متنوع یاد می گیریم.

2. ما باید سوگیری ساختاری را برای جوامع خاص حذف کنیم (برایان دیچیرو، مدیر عامل شرکت Sherlock Biosciences)

تنوع، برابری و مشارکت در شرلوک تنها اعلامیه نیست. آنها بخشی از ارزش های اصلی ما هستند. ما معتقدیم که جامعه ای از متخصصان از هر نژاد، ملیت، پیشینه تحصیلی و جنسیت، محیطی از ایده ها و نوآوری های جدید ایجاد می کند. اما در دراز مدت، تعصبات ساختاری مانع از دسترسی برخی جوامع به فرصت‌های صنعت بیوتکنولوژی شد.

با شناخت این موانع، متعهد به ایجاد راه هایی برای غلبه بر آنها هستیم. ما تلاش می کنیم اطمینان حاصل کنیم که شرکت ما منعکس کننده تنوع جامعه ما است و صدایی برای کسانی که مدت هاست محروم بوده اند ارائه می دهد. در حالی که تنوع همیشه برای ما یک اولویت بوده است، نابرابری طولانی مدت در سیستم های مراقبت های بهداشتی ما منجر به نابرابری هایی شده است که نمی توان آنها را نادیده گرفت. این یک کاتالیزور برای ما شد و مسئولیت ما را تقویت کرد که احساس کنیم باید صدای صنعت باشیم.

3. تنوع یک ضرورت است، نه یک گزینه (چارلز بارک، موسس و مدیر عامل HiNounou)

تنوع یک دارایی بزرگ است، به ویژه برای استارتاپ هایی که چشم انداز جهانی شدن دارند و بر زندگی مردم در تمام قاره ها تأثیر می گذارند. از آنجا که هدف HiNounou کمک به سالمندان و خانواده های آنها در سراسر جهان برای دستیابی به طول عمر سالم تر و کاهش مسئولیت مراقبت است، تنوع در این تیم ضروری است.

همانطور که در پلتفرم اطلاعات استراتژیک مجمع جهانی اقتصاد نشان داده شده است، از آنجایی که پیری و طول عمر عوامل مهمی در پیری و طول عمر هستند، این یک چالش واقعی برای کشورهای توسعه یافته و در حال توسعه است. این شامل ذینفعانی است که به نوآوری در فناوری، تحقیق در مورد روابط بین نسلی با شهرهای هوشمند، و تغذیه سالم و غیره نگاه می کنند.

برای ما، تنوع تنها گزینه نبود، بلکه کلید موفقیت بود. تنوع به ما کمک می کند تا رهبران استثنایی حقوق بشر را از تیم HiNounou گرد هم آوریم که می خواهند جهان را به مکانی بهتر تبدیل کنند. ما در حال حاضر تیم شگفت انگیزی در 4 قاره داریم. ما پیشنهاد خود را در مدت زمان کوتاه 2 ساله به 12 کشور گسترش داده ایم. به لطف مجمع جهانی اقتصاد، هدف ما تأثیرگذاری بر جهان و شکل دادن به آینده سلامت، پیری و طول عمر و زندگی میلیاردها انسان است.

4- عامل ایجاد فرهنگ فراگیر (کریم قاسمجی، مدیرعامل و موسس EnginZyme)

برای دستیابی به اهداف بلندپروازانه خود، نه تنها باید بهترین و باهوش ترین افراد را در زمینه خود جذب کنیم، بلکه مهمتر از آن، باید افراد مناسب برای شرکت را حفظ کنیم. مهمترین عامل موفقیت، فرهنگ قوی و همسویی افراد با فرهنگ شرکت ما است.

اگرچه ما یک استارت آپ سوئدی هستیم، تیم ما بسیار بین المللی است و از افراد بسیاری از کشورهای مختلف تشکیل شده است. با جذب افرادی که دارای ایده‌ها و طرز فکرهای مشابه از پیشینه‌های مختلف هستند، یک فرهنگ جامع ایجاد کرده‌ایم که در آن مردم احساس امنیت می‌کنند و ابتکار عمل را به دست می‌گیرند. ما به تیم خود بسیار افتخار می کنیم و قدردانی می کنیم که کادر بسیار وفاداری داریم.

5. تنوع ایده ها و راه حل های غنی به ارمغان می آورد (قاسم الفلاحی، مدیر عامل آوانسی)

تجارت ما واقعا جهانی است، ما در 100 شرکت Fortune و در ده ها کشور در سراسر جهان و در فرهنگ ها و ساختارهای سازمانی مختلف کار می کنیم.

در طول دوران حرفه ای ام هدایت تیم های مختلفی را بر عهده داشته ام. تجربه من این است که هر چه تیم متنوع‌تر باشد، ایده‌ها و راه‌حل‌های غنی‌تری می‌توان خلق کرد – من از نزدیک دیده‌ام که فرهنگ‌های مختلف می‌توانند از منظرهای مختلف به مشکلات نگاه کنند. بسیاری از ما در آوانچی قبلاً برای مشاغل چند ملیتی کار کرده‌ایم و ارزش همسویی بیشتر با مشتریان خود را آموخته‌ایم. بنابراین زمانی که آوانچی را تأسیس کردیم، می خواستیم با دقت بیشتری درباره دنیای متنوعی که در آن فعالیت می کنیم، منعکس کنیم.

اگرچه کار کردن از یک مکان و احساس نزدیکی فیزیکی به همتایانمان آسان‌تر بود، اما اکنون در پنج دفتر مختلف کار می‌کنیم، یکی در ایالات متحده، یکی در اروپا و سه دفتر در آسیا، با دستاوردهای بسیاری. وقت بخیر آوانسی و شرکت تابعه ما مارکونی، که از ما حمایت می‌کند، ملیت‌ها، نژادها، جنسیت‌ها و گروه‌های سنی ما به اندازه مشتریانمان متنوع هستند.

ما بدون فکر بهترین افراد را برای این کار استخدام می کنیم. تا به امروز، 50 درصد از نیروهای جدید ما زن هستند و شرکای جدید ما نماینده پنج ملیت در چهار کشور هستند. من معتقدم که با پذیرش تنوع می توانیم به سازمانی موثرتر و محیط کاری بهتر تبدیل شویم!

6. تنوع برای رشد یک شرکت حیاتی است (کریس مک فارلین، موسس و مدیر عامل Patientry)

من معتقدم که تنوع جغرافیایی، فرهنگی و قومیتی برای هر سازمانی مهم است و نقش مهمی در رشد کسب و کار دارد. این در مورد ایجاد یک محیط فراگیر، پذیرش تفاوت های هر فرد، اجازه دادن به همه کارکنان برای رسیدن به پتانسیل کامل خود است، در نتیجه به کسب و کار شما اجازه می دهد تا به پتانسیل کامل خود برسد. این به شما امکان دسترسی به طیف گسترده ای از استعدادها از سراسر جهان را می دهد و به جای دسترسی محدود، بینشی در مورد نیازها و انگیزه های همه مشتریان یا مشتریان خود به شما می دهد.

به همین دلیل ما برای حفظ فرهنگی تلاش می کنیم که هم استارتاپ ها، هم بیماران، هم کار و هم کارمندان را در اولویت قرار می دهد. اولویت دادن به هر دو در فرهنگ شرکت به ما امکان می دهد بهترین کار را انجام دهیم. در واقع تیم ما گروهی از افراد با سابقه و از نقاط مختلف جهان است.

ما یک تیم کوچک اما بسیار مشارکتی هستیم که برای بهبود نتایج سلامت جمعیت کار می کنیم. ما درک می کنیم که بهبود ناآگاهانه سلامت با گردش کار شرکت ما آغاز می شود.

7. ارتقاء رشد و توسعه شخصی (ناتالی کارایانوا، مدیر عامل Propy)

تنوع و مشارکت در کسب و کار امروزی ضروری است زیرا طیف وسیعی از افراد سالم را با پیشینه ها و فرهنگ های مختلف از طریق تعادل ایده ها و تنوع مورد نیاز شما فراهم می کند.

داشتن محیط کاری مناسب برای کارمندان با سوابق، مهارت ها، فرهنگ، تجربه و دانش متنوع به معنای توسعه ایده های نوآورانه و خلاقانه است. سازمان‌های تحت رهبری اقلیت‌ها همیشه تمایل دارند که قدم‌های بیشتری بروند. من معتقدم که یک سازمان متنوع باعث رشد و توسعه شخصی می شود. ما کارکنانی از ایالات متحده، بلغارستان، اوکراین و روسیه در سراسر جهان داریم.

8. دسترسی به عنوان یک بخش اساسی از ماموریت (ما دانیل ناتراث، مدیر عامل و بنیانگذار Ada Health)

در آدا، تنوع و دسترسی بخش مهمی از ماموریت ما است. ما معتقدیم که همه، در همه جا، باید به راهنمایی های پزشکی قابل اعتماد که مرتبط، قابل اجرا و موثر است دسترسی داشته باشند. ما می دانستیم که برای ایجاد یک راه حل جامع و متعادل هوش مصنوعی که تأثیر ملموس و قابل توجهی بر سلامت انسان در سطح جهانی داشته باشد، باید از همان ابتدا از تنوع تیم های پزشکی و فنی که برای ایجاد ADA استفاده کردیم اطمینان حاصل کنیم. .

اهمیت تنوع با راه اندازی اقدامات بهداشتی جهانی خود که هدف آن بهبود دسترسی به مراقبت از افراد آسیب پذیر و آسیب پذیر در سراسر جهان است، آشکارتر شد. یافتن شرکای محلی و گوش دادن به تجربیات آنها ضروری بود و برای افزایش نفوذ خود، نه تنها Ada را برای زبان ها و مناطق جدید ترجمه کردیم، بلکه بومی سازی کردیم.

هر فرد، هر نژاد، هر کشور متفاوت است و اگر می‌خواهیم تجربیات سلامتی مؤثر و شخصی‌سازی شده را برای همه فراهم کنیم، یادآوری مهمی است که نمی‌توانیم بدون تنوع انجام دهیم.

9. برای رویارویی با چالش های جهانی، ما به تنوع در همه اشکال آن نیاز داریم (Bacty Vitaly، مدیر عامل و موسس BigSpring)

هدف ما در BigSpring این است که شکاف بین مهارت ها را پر کنیم. این واقعاً یک چالش جهانی است، بنابراین تنوع از همه نوع ارزش اصلی سازمان ما است.

شکاف مهارتی همه را تحت تأثیر قرار می دهد. بنابراین ما به شرکتی مانند BigSpring نیاز داریم تا نماینده افرادی باشد که اینجا هستند تا به همه خدمت کنند. مشتریان و فراگیران ما می توانند در هر نقطه از جهان باشند، بنابراین تیم های ما منعکس کننده این تنوع جغرافیایی هستند. ما اعضای تیمی در سنگاپور، هند، آرژانتین و ایالات متحده داریم که به بیش از 10 زبان صحبت می کنند. در حین کار در سرتاسر جهان، تنوع فرهنگی BigSpring نه تنها برای کمک به درک چگونگی بهبود زندگی مردم، بلکه برای نشان دادن همدلی و ارتباط با جوامع مختلف مهم است.

ما شرکتی هستیم که توسط زنان تأسیس شده است که در آن زنان اکثریت تیم رهبری ما را نمایندگی می کنند. مهم نیست با چه کسی صحبت می کنم، کجا هستند یا پیشینه آنها، درک هر چالشی با درک افرادی که تحت تأثیر آن هستند شروع می شود. ما به همان اندازه همدیگر را درک می کنیم که شباهت هایی داریم.

10. تنوع در توانمندسازی (Miravorin، مدیر عامل و موسس چند منظوره)

همه کاره با امکان استفاده از قدرت داده به تولیدکنندگان، تنوع بیشتری به شرکت خود اضافه کرده است. تصمیمات مبتنی بر داده اجازه اضافه کاری کمتر و کنترل بهتر انرژی و هزینه را می دهد.

همچنین مراحل و امنیت کم هزینه سطح بالا و قابل پیش بینی وجود دارد. تیم ما بر این باور است که اولین قدم در هر پیشرفتی اندازه گیری و تعیین استانداردها و انتظارات خاص برای آینده است.

مترجم: مرتضی ایرانوست – دنیای اقتصاد

منبع: مجمع جهانی اقتصاد

[ad_2]

Charlie Ray

نرد سفر. علاقه مند به موسیقی. بشارت دهنده توییتر. متعصب بیکن کاوشگر Wannabe. دانشجو. گیک وب دوستانه. تمرین کننده آبجو آماتور. ارتباط دهنده.

تماس با ما