omdebegirbanner

(ویدئو) طولانی ترین خودروی جهان نازسازی زی

[ad_1]

سوپر لیموزین آمریکایی به طول ۳۰.۵۴ متر (۱۰۰ فوت و ۱.۵۰ اینچ) ساخته شد و رکورد ۱۹۸۶ ۱۹۸۶ کمی کمی بخشید.

به رشارش فرارو، “رویای آمریکایی” در سال ۱۹۸۶ در بربنک، ایالت کالیفرنیا توسط جی اوربرگ وربرگاخته ساخته شده است. این خودرو در ابتدا ۱۸.۲۸ متر (۶۰ فوت) اندازه داشت روی ۲۶ ۲۶ و رارای یک موتور موتور V8 در ولو و بود. اوربرگ بعداً لیموزین را به بهل حیرت‌آور حیرت‌آور.۵ متر (۱۰۰ فوت) گسترش داد.

خودروهای بیشتر بین ۳.۶ ۶ا ۴.۲ متر (۱۲ تا ۱۶ فوت) دارند. در واقع، شما می‌توانید ۱۲ خودروی اسمارت فورتو را در یک ردیف قرار دهید و این حال رویای آمریکایی همچنان از همه طوای طولانی‌تر خواهد شد.

ذات‌های آمریکایی ذت‌هامل لذت‌های ذت‌هادی برای یک دشادشاه مناسب است. یک تختخواب، استخر جکوزی جکوزی، آن حمام، زمین گ فلف، سکویلیکوپتر، و نداند بیش از ۷۵ نفر را در خود یای دهد! برای ارتباط با ‏همچنین‏ ، همین امروز در فیس‌بوک نام‌نویسی کنید.

منینگایکل منینگ، که رویای آمریکایی مشارکت داشت، گفت:

گفت: نمی گذارم بروی.

یای آمریکایی پس از اینکه اینکهای اولین بار در سال ۱۹۸۶ توسط یای جهانی گینس به رسمیت ساخته شد، گهاگهان به رسید رسید.

به نان یکی از منحصربه‌فردترین ییایی که تا به حال ساخته شده است، این لین طول دارای حضور در جاهای اجاره داده می‌شود و در مِهلم‌های مختلف نم یشایش می‌شود.

در حالی که این در نان اوج خود رار محبوب بود، به پایین خود را که به و ریاری اختصاص داده بود از دست داد. نعیانعی مانند محل پارک چنین وسیله هلیه یلانی و کاهش استفاده برای ماشین در فیلم‌ها باعث شد شهرت آن نه ایتایت به پایان ن.

از آنجایی که این خودروی افسانه‌ای سال‌ها مورد بی مهری قرار می‌گیرد. گذشت زمان، شروع به زدگی کرد اینها که بخش‌هایی از آن آن‌ها را بازسازی کرد.

منینگایکل منینگ که رار این خودروی خودروی پیکرل پیکر نجا انجام داده است: ، شکسته ، ، لاستیک ها پنچر شده ، اما به هر حال من عاشق شدم. من گفتم، «من این ماشین را می‌گیرم و آن را برمی‌گردانم و زسازسازیش می‌کنم.

:

قصد داریم آن را در مدرسه خود زسازسازی کنیم، اما بودجه فیافی برای انجام پروژه وجود شتاشت. ًاً هفت هشت سال پشت ختممان من رار رشت. همیشه اینستم که در ایتایت خواهد شد. من قصد نداشتم تسلیم یم.

B سال ۲۰۱۹، مایکل دزر، خودرو را در فهرست eBay را دید و با منینگ ساس س. اگر سوالی دارید، لطفا با من تماس بگیرید.

آماده شدن برای سفر از نیویورک به اورلاندو، رویای آمریکایی به دو قسمت تقسیم تری روی رهلرها بارگذاری ری. منینگ با کمک تعمیرات تعمیرات خودرو خودرو و راران متخصص تعمیر خودرو، نواک و استفان وپرچت، فلوریدا رفت و در آنجا گروه شروع به ریاری با برای باز زی.

این پروژه بیش از ۲۵۰ رار دلار (۱۹۰۷۲۵ پوند) گفت: ما باید برخی از قطعات ابرخی را بسازیم، آن‌ها آن‌ها تخریب شده‌اند. ساختن سقف اولدزموبیل ویستا کروزر بسیار سخت بود، اما اتفاقاً شخصی را پیدا کردم که را بریده بریده و به مدت سال در انبار نگهداری ری.

االا رویای آمریکایی،، اما لزوماً به دهاده هم هداهد هد. گفت: شما واقعاً نمی‌توانید آن را در جاده قرار دهید، خیا خیلی یلانی است. این یناخته شده است تا به نمایش گذاشته شود.

این لیموزین کشیده شده در کنار مجموعه چشمگیر چشمگیرای کلاسیک و منحصر فرد فرد موزه رکارک دزرلند قرار خواهد داشت هد.

(ویدئو)

(ویدئو)

(ویدئو)

(ویدئو)

(ویدئو)

(ویدئو)

(ویدئو)

[ad_2]

Gabriel Osborne

شیطان متعصب توییتر. حشره پرشور اینترنت. مبشر وب. ماون آبجو. پیشگام موسیقی.

تماس با ما