omdebegirbanner

مقایسه 10 شرکت برتر هاست وردپرس در سال 1400

پس اگر به دنبال خرید بهترین هاست هستید حتما تا انتهای این مقاله همراه من باشید. معمولا این مورد را اکثر شرکت های هاستینگ به صورت رایگان ارائه می کنند که رایگان بودن آن از کیفیت آن کاسته و به نظر من استفاده نکردن از آن بهتر از استفاده کردن از آن است. به دلیل مهم بودن این موضوع قصد دارم در این مقاله شرکت های ارائه دهنده هاستینگ ایران را مورد نقد و بررسی قرار دهم تا هر کسی بتواند بهترین شرکت را برای میزبانی سایت خود انتخاب کند. البته برخی شرکت های هاست، پلن های هاست وردپرس را متفاوت قرار داده اند. البته نامحدود بودن امکانات هاست دلیل بر با کیفیت بودن آن نمی شود. یکی از مهمترین مواردی که هم شما و هم هر شرکت هاستینگی باید به آن اهمیت بدهد در دسترس بودن سرور یا آپ تایم بودن آن است. ولی هاستینگ ها در موارد بالا با هم متفاوت هستند و امکاناتی متفاوتی نیز ارائه می دهند ما نیز در ادامه مشخصات و امکاناتی که باید یک هاست کامل داشته باشد را بررسی می کنیم. بهتر است بدانید که انواع host های وردپرس، در موقعیت خارج از ایران نیز ارائه داده میشوند.

به همین ترتیب شما می توانید WordPress Hosting خود را با هر کنترل پنلی که در نظر دارید، در موقعیت ایران از سایت سرورکلیک سفارش دهید و از مزایای آن بهره ببرید. در صورتی که یک سایت پربازدید دارید، میخواهید هزینه کنید و از پشتیبانی و سرعت خوبی برخوردار شوید، گنجه هاست و ایران سرور گزینههای خوبی به حساب میآیند. در صورتی که میخواهید هاست مناسب برای سایت وردپرسی خود انتخاب کنید، تا پایان این مقاله با ما همراه شوید. به این صورت می توانید از نحوه پاسخگویی مطمئن شوید. در واقع میانگین زمان پاسخگویی این مجموعه ۳۰ دقیقه است. البته بیشتر از نظر سرعت لود برای کاربران ایرانی و همچنین بهبود سئو محلی این پیشنهاد داده می شود. البته بعضی از امکانات دیگر هم هستند که شما سرو کاری با آن ها ندارید مثل نسخه PHP، نوع وب سرور، نوع هارد سرور یا اسکریپت های مورد نیاز برای راه اندازی وب سایت که در بسیاری از مواقع خیلی مهم نیستند. کلمه ارزان احتمالا معنای درستی ندارد؛ بلکه درست تر این هست که هزینه ای که به ازای منابع و امکانات پرداخت می کنید، به صرفه باشد. زیرا در این هاست ها برای هر سایتی با توجه به نیاز های آن، محدودیتی از لحاظ سخت افرادی تعیین می گردد که افزایش استفاده از این منابع موجب کندی سرعت همان سایت خواهد بود و به سایرین صدمه ای وارد نمی کند.

توصیه ما این است که از سرویس های میزبانی استاندارد و میزبانی وب حرفه ای نت افراز استفاده کنید. سرعت بارگذاری که در تست های ما بین 1.60 الی 1.90 ثانیه است که سرعت لود بسیار خوبی است این تست در شرایط مساوی برای هاستینگ های برتر اجراء و مقایسه شده و بعد از سون هاست، هاست وردپرس وب رمز بهترین سرعت را در تست ما داشته است. منظور از هاست ضد تحریم، هاست داخلی هست که برای مقابله با تحریمهای خارجی از سیستم ضد تحریم (تغییر DNS سرور هاستینگ) استفاده میکند. یعنی میتوانید بدون مشکل از افزونه ها و سرویسهای تحریم شده استفاده کنید. یعنی روی هاست ارائه شده تمام منابع به صورت اختصاصی به یک مشتری و یک سایت اختصاص داده می شود. وقتی بخایم میزان پایداری یک سایت را نشان دهیم با یک عدد به درصد این کار را انجام می دهیم. این در مورد سایت شما هم مصداق دارد. پشتیبان گیری کامل به بک آپ گرفتن کل سایت گفته می شود که هم توسط کاربر انجام می شود و هم شرکت هاستینگ مورد نظر موظف است از سایت های میزبان شده به صورت اتوماتیک و منظم فول بک آپ بگیرند.

یکی از مزیت های این شرکت به نسبت بقیه شرکت ها بک اپ 12 ساعته است که می تواند بسیار مفید باشد چرا که اگر اشتباهی یا مشکلی در سایت شما رخ دهد ممکن است اطلاعات سایت شما از بین برود اما با بک اپ گیری هر 12 ساعت این امنیت را به شما می دهد که از این بابت مشکلی پیش نخواهد آمد. ولی امکاناتی که هر شرکت هاستینگ روی هاست های خود ارائه می دهد متفاوت است. یکی از مزیت های مهم شرکت وب رمز ارائه خدمات گسترده و متفاوت است و حتی می توانید با توجه به سایت خود منابع دلخواه خود را سفارش دهید. یعنی سایتی با چند دامین که هر کدام از دامین ها سایت اصلی را نشان می دهند. بسیاری از هاستینگ های ایرانی دارای فایروال های سخت افزاری و قدرتمند هستند که امنیت سایت ها را در برابر هر گونه حملات از جمله حملات DDOS تامین می کنند.

John Warren

طرفدار پرشور وب. خالق تایید شده مبشر اینترنتی آزاد. برگزارکننده برنده جایزه گیمر. زامبی مادام العمر.

تماس با ما