omdebegirbanner

مقایسه 10 شرکت برتر هاست وردپرس در سال 1400

این مورد متاسفانه به صورت حرفه ای و اصولی حتی در بین هاستینگ های معتبر و محبوب این روزها یافت نمی شود و در بهترین حالت شمارا مجبور می کند که به کانفیگ های پیچیده افزونه های امنیتی وردپرس روی بیاورید. این میزبانی با سرورها و کدهای خصوصی متعدد با تخفیف های بسیار بالا توانسته توجه بسیاری از کاربران را به خود جلب کند. همانطور که در بالا اشاره کوتاهی کردیم هاست با کیفیت باید دارای سرعت بالا، امنیت بالا و همچنین پشتیبانی بی نظیری باشد. به اعصابتان مسلط باشید و از این به بعد میزبانی خود را به هاست مخصوص وردپرس سابین سرور بسپارید تا از سرعت لود فوق العاده بالای سایت خود هم خودتان و هم کاربرانتان لذت ببرید و هم موتورهای جستجوگر از سرعت لود شگفت انگیز شما شوکه شوند . یک سرویسدهنده خوب باید سرویسهایی با سرعت و کیفیت استاندارد، پشتیبانی تمام وقت، بکآپ گیری منظم، امکانات کامل مورد نیاز کاربر و موارد این چنینی را پوشش دهد.

باید به پهنای باند سرویس توجه کنید زیرا به شما نشان میدهد که چه تعداد کاربر میتوانند از وبسایت شما بازدید کنند. با وجود تعداد سایتهای زیادی که روی هر سرور میزبانی میشوند (و این مورد کمی دل زننده هست) منابع خوبی از جمله ۲۵۶ مگابایت رم برای هر پروسه در اختیار کاربر قرار میدهد. هدف من در این مقاله از وبمستر وردپرس ارائه یک بینش باز و واضح درباره معرفی بهترین شرکتهای ارائه دهنده هاست وردپرس هست که یک روزی مثل خود شما خرید هاست مناسب هم یکی از دغدغههای من بوده. اگر فردی هستید که تازه میخواهید وبسایتی ایجاد کنید، مطمئنا با خود میگویید، اول کار است و اشکالی هم ندارد که از سرویسهای رایگان استفاده کنم. اگر کمی در اینترنت جستجو کنید، حتما با سرویسهای رایگان زیادی مواجه میشوید که واقعا بعضی از آنها وسوسه کننده هستند. چون هزینههای بسیار کمی برای سرویسهای خود در نظر گرفته است.

پلنهای هاست مخصوص وردپرس ایران سرور از فضای 200 مگابایت شروع شدند و حداکثر حجمی که برای هاست در نظر گرفته شده روی 10 گیگ قرار داره اما از طرف دیگه پهنای باند سرویسها نامحدود در نظر گرفته شده. مورد پشتیبانی از طرف شرکت قرار بگیرید. اگر سایت شما دارای اطلاعات بسیار زیادی است و شما حجم بالایی از سایت خود را می خواهید روی هاست قرار دهید، پیشنهاد می کنیم از هاست وردپرسی استفاده کنید. اگر سرویس هاست وردپرس خوبی انتخاب نکنید، مطمئنا همیشه دچار مشکلاتی خواهید بود. می خواهید در کوتاه ترین زمان آن را در اختیار کاربران قرار دهید و بازدید و ترافیک خود را بالا ببرید. در حال حاضر میزبان وردپرس، انواع خدمات میزبانی وب از جمله میزبانی اشتراکی وب با پنل های دایرکت ادمین و سی پنل، سرورهای مجازی و اختصاصی با انواع سیستم عامل ها از جمله لینوکس، ویندوز و میکروتیک و ثبت دامنه های ملی و بین المللی را با قیمت مناسب و کیفیت بالا به کاربران خود ارائه میدهد. حال که به اینجا رسیدیم میخواهیم درباره بهترین هاست وردپرس کمی صحبت کنیم.

اگر شما در پی شناسایی چند بهترین هاست ایران هستید این مقاله برای شما نوشته شده است. همراه ما باشید تا چند شرکت برتر هاست را بشناسید. هاست نگار یکی از جدیدترین شرکت های میزبانی ایرانی البته در مقایسه با دیگر رقبای خود است که در چند سال گذشته توانسته با ارائه خدمات خوب به مشتریان خود به یکی از بهترین شرکت های ارائه دهنده خدمات میزبانی وب تبدیل شود. گنجه هاست یکی دیگر از شرکت های هاستینگ در ایران است که شاید برای بسیاری اصلاً شناخته نشده باشد. به دلیل اینکه وردپرس یک پلتفرم بسیار سبک است، اغلب سرویسها از آن پشتیبانی میکنند و بدون مشکل آن را لود میکنند اما هاست اختصاصی وردپرس نسبت به دیگر هاستها سازگاری بهتری با وردپرس دارد. پس به همین دلیل سوالی که در ذهن خیلی از دوستان وجود دارد این است که منظور از هاست مخصوص وردپرس چیست؟ تجربه ثابت کرده هرچقدر مشتریان یک شرکت هاستینگ ایرانی کمتر باشند کیفیت سرویس ها و پشتیبانی خیلی بهتر خواهد بود. نکته ۲: این مقاله، رپورتاژ آگهی یا تبلیغات نیست و صرفا برای اطلاع شما عزیزان از عملکرد شرکتهای مختلف ایرانی تهیه شده.

Erica Ferrell

نینجا موسیقی غرور آفرین. حل کننده مشکل متخصص حرفه ای سفر. دردسر ساز. ارتباط گر مشتاق

تماس با ما