omdebegirbanner

مقایسه 10 شرکت برتر هاست وردپرس در سال 1400

مزیت مهم این شرکت کاملا بهینه بودن و کانفیگ حرفه ای برای وردپرس در پلن خرید هاست وردپرس است که توانسته هاست مخصوص وردپرس خوبی را ارائه دهد. لازم به ذکر است این شرکت ها خدمات دیگری هم دارند اما ما فقط سرویس خرید هاست وردپرس ایران و خارج را در نظر گرفته ایم. از نظر قیمت هم سرویس های باکیفیت و امکانات زیاد را با قیمت بسیار بالا ارائه می کند و ممکنه برای خیلیا به صرفه نباشد. همچنین در بعضی از هاست های رایگان مشاهده شده تبلیغات ناخواسته روی سایتتان قرار می گیرد و اطلاعات سایتتان امنیت ندارد و هر لحظه ممکن هست سایتتان پاک شود و در ادامه پیشنهاد می کنم سمت هاست های ارزان قیمت و متفرقه نرید چرا که همین مشکلات را ایجاد خواهد کرد. انتخاب هاست مناسب از اهمیت بالایی برخوردار است چرا که سایتتان قرار است روی آن نگه داری شود و روی سایت و کسب و کار شما تاثیر مستقیم دارد همچنین هاست مناسب برای وردپرس دارای خصوصیاتی مجزا از هاست معمولی است که در این مقاله قصد دارم 10 تا از بهترین هاست وردپرس را نقد و بررسی کنیم تا برترین هاست را برای سایت خود بتوانید انتخاب کنید. از نظر فنی ، میزبانی وب عبارت است از اجاره مکانی روی سخت افزار سرور که اطلاعات وب سایت شما در آن ذخیره می شود.

حال که با مفهوم هاست وردپرس چیست آشنا شدیم به سراغ اصولی می رویم که میتواند ما را در انتخاب بهترین هاست وردپرس ، راهنمایی کند. برای خرید هاست وردپرس در ادامه هاستینگ هایی را معرفی می کنم که بتوانید بهترین انتخاب خود را انجام دهید. حالا با توجه به انواع هاستی که در بالا مشاهده کردید، می توانید انتخاب کنید که چه هاستینگی متناسب با نیاز سایت وردپرس شماست. مقاله پیشنهادی: چگونه هاست مناسب برای وردپرس انتخاب کنیم؟ وقتی برای اولین بار وارد دنیای وب شدم با دوستم خواستیم یه سایت کتابفروشی بزنیم؛ از سون هاست یک هاست وردپرس گرفتیم و بدونه هدف خاسی بعد از چند ماه بی انگیزه شدیم و سایت رو کلا ول کردیم. پارس پک برای افراد مبتدی و افرادی که تازه کسب و کار خود را اغاز می کنند پیشنهاد نمی کنم و برای سایت هایی که دارای ترافیک هستند و دنبال یک هاست حرفه ای با منابع دلخواه و شخصی سازی می گردند مناسب است. از مزیت های مهم پارس پک تعیین دقیق منابع است که به کاربران اجازه می دهد خودشان منابع دلخواه را بسازند به همین دلیل مناسب برای افراد مبتدی که تازه سایت تاسیس می کنند نیست و برای افرادی که هاست با کیفیت همراه با منابع دلخواه می خواهند بسیار مناسب است.

انتخاب بین شرکت های هاستینگ برای یک خرید خوب سخت است ما در این ادامه سعی کردیم طبق تجربه شخصی خودمان و بررسی شرکت های هاستینگ 10 شرکت برتر را معرفی کردیم. مورد مهم دیگر آپ تایم بودن یا پایداری سرور هاستینگ است معمولا شرکت های هاستینگ ایران 99% را قرار می دهند اما درستی این مورد تنها با تست گرفتن یک الی دو ماه هاست خریداری شده به دست می آید ما در ایران تمز چند هاست برتر را یک ماه خریداری و مانیترینگ کردیم تا درصد دقیق آپ تایم را به دست آوریم و این مورد را با دقت بالا در رتبه بندی بهترین هاست لحاظ کنیم. با توجه به اینکه نت افراز حجم بالایی در اختیار کاربر قرار میدهد، از نظر مالی خرید هاست از این شرکت با صرفه هست. در این مقاله خیلی خودمونی خواستم بهترین ارائه دهندگان هاست وردپرس رو با توجه به تجربیات خودم و دیگر دوستان بهتون معرفی کنم تا شما بتوانید بهترین هاست وردپرسی رو برای کسب و کارتان انتخاب کنید. همان طور که می دانید با گذشت زمان و پیشرفتی که متخصصان داشته اند، توانستند وردپرس را تا حد زیادی ارتقاء دهند به طوری که شما می توانید با استفاده از آن هر نوع سایتی که می خواهید راه اندازی کنید.

به نظر شما بهترین هاست را کدام شرکت ارائه می دهد؟ همانطور که مشخص است در تست انجام شده هاست سرعت خوبی در مقایسه با شرکت های رده بالای دیگر نداشت اما اگر دنبال حجم بالا با قیمت پایین هستید و کیفیت و سرعت برایتان اهمیتی زیادی ندارد می تواند گزینه مناسبی باشد. بدترین خبر در این شرایط این است که، متوجه شوید این هاست دیگر برای سایتتان کارا نیست. سرویس هاست وردپرس باید برای وردپرس بهینه سازی و استاندارد سازی شده باشد همچنین برای امنیت و سرعت با ابزار های مناسب بهینه شده باشند. به شخصه برای اولین بار از هاست وردپرس سون هاست استفاده کردم. خودم به شخصه از خدماتشان استفاده کردم و به حدی سرعت سایتم بالا بود که چندتا از دوستانم بهم پیام دادن که چطوری سایتت انقد سریع لود میشه از چه شرکتی میزبانی گرفتی؟ بعد از بررسی سرعت لود سایت، به سایت دقیق تری برای زمان پاسخگویی سرور در مکان های مختلف میرویم. در رده دوم وب رمز بسیار با کیفیت است و با قیمت مناسب ارائه می دهد در نتیجه پیشنهاد اول ما سون هاست و بعد وب رمز است و برای سایت های پر بازدید که می خواهند هزینه بالایی بپردازند خرید هاست وردپرس از ایران سرور گزینه مناسبی است.

Sam Mcknight

دانشجوی آماتور. مجموع ماون سفر. کارشناس مواد غذایی بیکن نرد. کارآفرین. فن آبجو. عاشق فرهنگ پاپ

تماس با ما