omdebegirbanner

ماهواره تس ناسا تاکنون 5000 سیاره فراخورشیدی را کشف کرده است دیجیاتو

[ad_1]

ماهواره های نقشه برداری خارج سلولی گذرا ناسا به اختصار تس گفته می شود که با شناسایی 5000 سیاره بالقوه فراخورشیدی به نقطه حساسی رسیده است.

شواهدی از سیارات روی انرژی خورشیدی یا از منجمان و محققان موسسات مختلف سیاره فراخورشیدی، استفاده کنید.

محتوای پیشنهادی:تلسکوپ فضایی جیمز وب در مقابل تلسکوپ فضایی هابل: نگاهی عمیق به کیهان
تلسکوپ فضایی جیمز وب در مقابل  تلسکوپ فضایی هابل: نگاهی عمیق به کیهان

بیش از 5000 سیاره فراخورشیدی را از طریق ماهواره های ناسا کشف کنید

بسیاری از اجرام کشف شده توسط TESS به عنوان “سیاره های بالقوه فرازمینی” یا “اجرای قابل مشاهده TESS” نامیده می شوند زیرا شواهد ثبت شده به چندین مشاهدات نیاز دارد تا تایید شود که آنها سیارات فراخورشیدی واقعی هستند. به عنوان مثال، اگرچه بیش از 5000 سیاره بالقوه در حال حاضر کشف شده است، تنها یک سیاره 176 مورد شناخته شده اند.

سیاره فراخورشیدی
نقشه آسمان با بیش از 5000 سیاره بیرونی احتمالی

آخرین سیارات فرازمینی ممکن به عنوان بخشی از جستجو برای ستاره های کم نور به رهبری میشل کونیموتو از MIT (موسسه فناوری ماساچوست) در حال کاوش هستند. وی در بیانیه ای گفت:

در همین زمان در سال گذشته، TESS بیش از 2400 مورد بالقوه را کشف کرد. امروز، این تعداد دو برابر شده است، که یک آمار خیره کننده برای تیم هایی است که داده ها را برای سفرها و سیارات جدید کشف می کنند. من مشتاقانه منتظر دیدن هزاران مورد دیگر در سال های آینده هستم.

ناسا قبلاً سیارات فرازمینی قابل توجهی را کشف کرده است، از جمله سیارات قابل سکونت یا سیارات کوچک و جهنمی که تنها هشت ساعت در سال دوام می آورند.

ماموریت اولیه TESS برای سال های 2018-2020 بود، اما نتایج آنقدر موفقیت آمیز بود که تصمیم گرفته شد تا سال 2022 ادامه یابد. بنابراین هنوز زمان برای یافتن سیارات جذاب تر وجود دارد.

محتوای پیشنهادی:دانشمندان سیاهچاله ای حاوی جرم کهکشان راه شیری را کشف کرده اند که وجود “مینی جت” را انکار می کند.
دانشمندان سیاهچاله ای حاوی جرم کهکشان راه شیری را کشف کرده اند که وجود