omdebegirbanner

لینکار به لالیگا می رود

[ad_1]

گری لینکر با دو استعداد ذاتی متولد شد. او اولین استعداد استثنایی را در چسباندن توپ به تور داشت ، که باعث شد بیشترین دوندگی را در جام جهانی 1986 به ثمر برساند و در تابستان همان بار به عنوان ملی پوش به بارسلونا پیوست.

دومی دارای استعداد داخلی در زمینه گزارشگری داغ و جذاب است ، که او را به یکی از مشهورترین مجریان تلویزیونی بریتانیایی تبدیل کرد و بار دیگر به عنوان یک ستاره در فوتبال اسپانیا بازگشت ، اما این بار در زمینه رسانه.
این انگلیسی به تازگی به عنوان سفیر لالیگا اعلام شده است و اولین فصل خود را به عنوان مجری و مفسر در تلویزیون لالیگا آغاز کرده است و دو سال پیش با یک کانال تلویزیونی که پخش مستقیم مسابقات و برنامه های 24 ساعته را در انگلستان آغاز کرد ، خود را وقف فوتبال کرد. ایرلند. او در حال حاضر یک خریدار متوسط ​​جذاب است.

برخی از شخصیت ها مانند Lineker همانقدر که در زمین بازی موفق بوده اند. از زمان تبدیل شدن به سومین گلزن تاریخ تیم ملی انگلستان ، او مجری شده است که بیشتر از دیگران در مسابقات روز بازی کرده است. این برنامه ورزشی بی بی سی یکی از قدیمی ترین برنامه های ورزشی است که از سال 1999 پخش شده است.

اگرچه او ادعا می کند که روزهای اولیه او چندان خوب نبوده است ، اما واقعیت این است که او اکنون در اوج خود است و می گوید که آن را از پدری به ارث برده است که “مانند بریتانیا واقعی” است. این ویژگی با یک میکروفون در دست او را به یک قهرمان تبدیل کرده است.

شاید مشهورترین طنز او طنزی باشد که او در ورزشگاه دل آلپی تورین استفاده کرد. او بعد از شکست مقابل آلمان در نیمه نهایی جام جهانی 1990 گفت: “فوتبال یک بازی ساده است: 22 مرد 90 دقیقه توپ را تعقیب می کنند و در نهایت آلمان همیشه برنده می شود.”

او گفت: “با رشد تلویزیون به آن پیوستم.” می خواستم متفاوت باشم و طنز را به تلویزیون اضافه کنم. به نظرم خسته کننده شد که بگویم این بازیکن خوب بازی کرد و آن بازیکن خوب نبود. من در مقابل دوربین ها ساکت هستم و لحظات خوبی دارم. در عین حال ، هیچ کس اهمیت نمی دهد که من اشتباه کنم. مانند شغل قبلی من نیست که از دست دادن جریمه بر زندگی افراد تأثیر بگذارد. البته هیچ چیز با روح گلزنی در یک مسابقه مهم مقایسه نمی شود. “

او علاوه بر انرژی ارزشمندش ، اکنون در تلویزیون ، رادیو و رسانه های مکتوب کار می کند و علاوه بر این ، صفحه توییتر او هشت میلیون دنبال کننده دارد و گاهی صفحه توییتر او بیشتر از آنچه در زمین اتفاق افتاده است مرتبط است.

او می گوید امضای قرارداد با لالیگا بسیار آسان است. راجر بروسل ، مدیر سازمان تولید و برنامه ریزی محتوا می گوید: “ما مدتهاست با هم در تماس هستیم و همه چیز بسیار آسان بود.” او از مدت ها قبل علاقه مند به خرید بوده است زیرا او بزرگترین طرفدار فوتبال اسپانیا است و رابطه خوبی با باراآ دارد. داشتن شخصی محبوب در رسانه ها و اطلاعات فوتبالی اش گامی مهم برای ما بود. “

این شخصیت محبوب با فروتنی خاصی می گوید که تنها پیرمردهای بارسلونا او را به یاد می آورند. افرادی در سن خاصی که هنوز در 31 ژانویه 1987 قهرمان شهر را می شناسند ، شبی که او در نوکمپ سه گل به رئال مادرید زد.

اما شبی نمی گذرد ، 32 سال پس از خروج از باراآ ، جایی که او 52 گل به ثمر رساند ، این “مکان فوق العاده” هنوز بر او تأثیر می گذارد. لینکر ، که سه فصل را در 9 اردوگاه اسپانیایی زبان روان گذراند ، گفت: “من دوستان زیادی در آنجا دارم و مردم همیشه با من مهربان هستند.”

بازیکن سابق بار ، با دو توپ نقره و برنز در ویترین مغازه ، در دهه های 1980 و 1990 دومین و سومین بازیکن برتر اروپا اعلام شد و از سپتامبر با چندین فوتبالیست سابق با استعداد روی صحنه رفت. نامه هایی از آلبرت چاپی فرر ، خوراک کارانکا ، گوستاو شاعر یا گویزکا مندیتا که در اسپانیا و انگلیس تجربه دارند و برای پخش مسابقات لالیگا و برنامه های تحلیلی به زبان انگلیسی از استودیوهای مدیاپرو در بارسلونا با آنها همکاری کرده اند.

این ستاره تلویزیونی از تجربه مجدد فضای دوستانه رختکن با چنین همکاران خوبی خوشحال است و پیش بینی می کند که این فصل هیجان زیادی پیش رو خواهد بود. او می گوید: “بسیاری از بازیکنان جوان بسیار جذاب و هیجان انگیز هستند.” بازیکنانی مانند پدر ، والورده و فرانکی دی یونگ. من فکر می کنم آنها ترکیب فوق العاده ای با بازیکنان با تجربه تر هستند. این رقابتی است که در آن استعدادهای زیادی در جریان است.

نویسنده: راجر سابتز
منبع: El Paes
ترجمه: مژده لاریجانی

[ad_2]

Charlie Ray

نرد سفر. علاقه مند به موسیقی. بشارت دهنده توییتر. متعصب بیکن کاوشگر Wannabe. دانشجو. گیک وب دوستانه. تمرین کننده آبجو آماتور. ارتباط دهنده.

تماس با ما