omdebegirbanner

قیمت ها در بازار

[ad_1]

دستفروشان بازارهای تهران روز سه شنبه فرسوده شدند. بر اساس گزارش ها از هسته بازار مرکزی تهران (فردوسی و سبزه میدان)، تعداد خریداران خرد به صورت بیش از فروشندگان محسوس بوده و اکثر دلالان مدعی هستند که دلار برای فروش ندارند.

به گزارش دنیای اقتصاد، با وجود تلاش این فعالان برای تامین بازار و به تبع آن افزایش قیمت اسکن های آمریکایی، بازار به خودی خود نشان دهنده تمایل به افزایش قیمت نیست و بالعکس. به طور فزاینده ای معامله گران پس از ناکامی در یافتن راهی برای افزایش قیمت، ارزش خود را نسبت به شرایط بازار در این روزها با ارائه قیمت ها نشان دادند. روز سه‌شنبه، دلار به روپیه معامله شد.

دیروز سه شنبه 11 بهمن ماه بازار تهران با کاهش عرضه اجناس از طریق دلالان فعالیت خود را آغاز کرد. در نتیجه عرضه در انتظار قیمت دلار است که پیش بینی می شود حداقل به اندازه ای افزایش یابد که حجم معاملات به دلیل این همزمانی تغییری نکرد و یخ زدگی و یخ زدگی در روزهای پایانی بازار دوباره در روز سه شنبه مشاهده شد. .

دلالان تهران نیز که از صبح امروز در واکنش به کاهش حجم معاملات در روز سه شنبه با قیمت 6 هزار تومان آغاز شده بودند، با قیمت 5 هزار تومان موافقت کردند.

«دنیای اقتصاد» به نمایندگی از دیگر خبرنگاران، از فضای باز بازار تهران مدت ها بود که بخشی از معامله گران را با مظنه قیمت 1 هزار و 2 هزار و 2 تومان مشخص کرد. نرخ ها رخ نمی دهد و تنها شاخص ها و واکنش ها از آخرین روزهای روز افزایش می یابد.

تحلیلگران و تحلیلگران بازار تهران البته این قیمت نامناسب دلار را افزایشی در ادامه اخبار مثبت سیاسی منتشر شده از سوی مذاکره کنندگان هسته ای ایران و گروه 5+1 می دانند.

در پایان روز کاری روز دوشنبه 11 بهمن ماه، زمزمه هایی مبنی بر مذاکره مستقیم نمایندگان ایران و آمریکا منتشر شد.

امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه کشورمان پیش از این در بیانیه‌ای با بیان اینکه آمریکا در حال ارسال پیام‌های مستقیم به ایران برای مذاکره است، افزود:

در همین حال، محمود عباس زاده، سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در بیانیه‌ای گفت: اگر آمریکایی‌ها لطف کنند و آنچه را که امضا می‌کنند انجام دهند، می‌توانیم با آنها مذاکره کنیم، اما آنها این موضوع را عملی می‌کنند. ثابت نمی کند

تحلیلگران همچنین ابراز خوش‌بینی کرده‌اند که گفت‌وگوهای مستقیم ایران و آمریکا در مقابله با اثرات بازار تهران مؤثر باشد.

در نهایت در پایان ساعات کاری روز، قیمت دلار در بازار آزاد تهران با 2 تومان کاهش نسبت به قیمت روز دوشنبه و با قیمت 3 هزار و 2 تومان معامله شد. سکه امامی نیز روز سه شنبه در بازار با قیمت 2000 تومان نسبت به قیمت روز گذشته معامله شد و یک میلیون و 7000 تومان معامله شد.

[ad_2]

Felipe Holmes

گیک تلویزیون متخصص رسانه های اجتماعی ایجاد کننده. نویسنده پرشور. نینجا سفر افراطی. کل کارآفرین معتاد به اینترنت

تماس با ما