omdebegirbanner

قیمت جایگزین جدید سایپا 151 اعلام شد

[ad_1]

سایپا 151 یک وانت سبک 900 کیلویی اختیاری است که می تواند 500 کیلوگرم بار را حمل کند. این ون شباهت های زیادی با محصولات خانواده پراید دارد ، اما به دلیل تغییر کاربری ، تغییراتی در سیستم تعلیق عقب و سیستم انتقال قدرت آن ایجاد شده است. از رقبای این محصول می توان به آریسون وان اشاره کرد.

برای مشاهده آخرین اخبار مربوط به وانت اختیاری سایپا 151 ما را دنبال کنید:

قیمت جدید سایپا 151 اختیاری توسط سایپا اعلام شد [به روز رسانی] – اکتبر 1400

قیمت جدید وانت اختیاری پراید توسط گروه خودروسازی سایپا در سپتامبر 1400 اعلام شد.

پراید 151 سایپا اختیاری مهر 1400 قیمت

شناسایی و ویژگی های کامل وانت اختیاری پراید 151 [به روز رسانی] – 99 مه

وان پراید 151 محصولی از پلتفرم x100 است که به گروه خودروهای تجاری سایپا تعلق دارد. وانت سایپا 151 با موتور جدید یورو 4 71 اسب بخار قدرت تولید می کند.

این خودرو محصولی کارآمد برای حمل و نقل شهری سبک تا 500 کیلوگرم است و به دلیل ویژگی هایی مانند راحتی کابین راننده ، ارگونومی صندلی و تهویه مطبوع مناسب و تخصصی برای حمل و نقل است.

پراید 151 دارای یک یاقوت کبود اختیاری استویژگی های فنی سایپا وان پراید اختیاری 151پراید 151 امکانات رفاهی و ایمنی سرو دیگروانت اختیاری پرایدپراید 151 دارای سایپا اختیاری است

قیمت نهایی گزینه های سایپا 151 ثابت شد [به روز رسانی] –

قیمت نهایی این خودرو نیز با ارسال دعوت نامه تسویه حساب برای کسانی که خودروی جایگزین سایپا 151 را پیش خرید کرده بودند ، ثابت شد. ارزش عرضه این خودروها برای ادامه رویکرد جدید سازندگان خودرو ارزیابی می شود.

به عبارت دیگر ، در شرایطی که دولت و مقامات قانونی مجوزهای لازم را برای افزایش قیمت خودروهای تولید داخل نمی دهند ، شرکت های بزرگ خودروسازی در کشور تصمیم گرفته اند گزینه های رفاهی مانند مانیتور ، دوربین های عقب و غیره را افزایش دهند. سطح جدیدی از قیمت گذاری محصولات آنها برای به حداقل رساندن زیان آنها در قیمت های خرده فروشی.

قیمت سایپا 151 اختیاری 1399

همانطور که می دانید سایپا 151 (سایپا کارا – پراید پیکو) – سایپا 151 سایپا کارا – پراید پیکو) بر روی سکوی پراید ساخته شده است. نمای جلوی 151 همان سایپا 131 است. وزن این ون سبک فقط 900 کیلوگرم است و تغییرات آن (در مقایسه با سایر پرایدها) در سیستم تعلیق عقب و سیستم انتقال قدرت تغییر کرده است. باردو (پیکان وانت) را می توان جدی ترین رقیب سایپا 151 دانست. پس از توقف تولید بردو ، آریسون اکنون با 151 روبرو است. 151 دارای ظرفیت حمل تا 500 کیلوگرم است.

متأسفانه شرکت سایپا هنوز 151 لوازم جانبی خودرو جایگزین را اعلام نکرده است و هنوز جزئیات کامل آن در دسترس نیست. با این حال ، برخی منابع ترکیبی از گزینه های کم هزینه مانند مانیتور ، دوربین های عقب و ناوبری ماهواره ای در این خودرو را تأیید می کنند.

سایپا 151 اختیاری است

قابل ذکر است که چندی پیش ، اخبار بر اساس عرضه بود وانت اختیاری گزارشاتی در رسانه ها منتشر شد که علاوه بر نسخه ساده ، گزینه های عجیب و غریبی مانند تهویه مطبوع ، فرمان هیدرولیک و محافظ جلو ارائه شده بود.

جالبتر اینکه هر دوی این وانت ها تولید می شوند – با وانت های خودرو (مزدا سابق) در شرایطی که موضوع تولید غیر استاندارد خودروهای کشور با استانداردهای 85 گانه هنوز مطرح است و سربلندی 132 و 111 سرانجام خارج از خط است تولید ون های قدیمی پایان ندارد.

[ad_2]

Adrienne Daniel

قهوه‌کار بسیار جذاب. دانشجو. محقق سفر. بت نوجوان آینده.

تماس با ما