omdebegirbanner

زومیت – سونی برای افزایش سهم خود در بازار چین با میزو همکاری می کند

[ad_1]

اخیراً گزارشی در فضای مجازی منتشر شد که نشان می داد سونی قصد دارد تلاش های خود را برای ورود به بازار چین افزایش دهد. به تازگی ، سونی بیانیه ای به اشتراک گذاشته و اعلام کرده که با رقیب چینی خود همکاری می کند.

مارک های تلفن های هوشمند چینی همیشه محبوب ترین گزینه در این کشور بوده اند. اپل در سه ماهه دوم سال جاری 14 درصد از بازار تلفن های هوشمند چین را به خود اختصاص داده است. اما محبوب ترین مارک های گوشی به ترتیب Vivo ، Oppo ، Xiaomi و Huawei بودند. این در حالی است که “دیگر” مالک بخش بسیار کمی از 15 درصد باقیمانده از مارک های موجود است.

اما پنجشنبه گذشته ، سونی اعلام کرد که با شرکت لوازم الکترونیکی مصرفی چینی Meizu همکاری می کند تا سهم خود را در بازار افزایش دهد. استراتژی سونی ممکن است “اگر نمی توانید آنها را شکست دهید به آنها بپیوندید”. این شرکت قصد دارد Flyme ، پلت فرم کاملاً توسعه یافته Meizu ، فروشگاه برنامه و بسیاری از خدمات محبوب دیگر را ارائه دهد.

فلایم

این ویژگی های جدید به زودی در چین به ویژه برای Xperia 1 III و “محصولات جدید سونی” در دسترس قرار خواهند گرفت.

مقالات مرتبط:

مانند سونی ، میزو سهم نسبتاً کمی از بازار چین دارد. اما به نظر می رسد Flyme محبوب ترین پلتفرم سفارشی در سراسر چین است که دارای ویژگی های کلیدی مانند برنامه های کاملاً بازطراحی شده ، بهینه سازی عملکرد ویژه و بهبود قابلیت استفاده است. به گفته سونی ، برخی از ویژگی های آن باعث شده است بیش از صد میلیون کاربر از این برنامه استفاده کنند.

این توضیحات تصمیم سونی برای استفاده از Fly در جدیدترین مدل Xperia با سیستم عامل Android را توضیح می دهد. این موارد آنقدر برای سونی اهمیت دارد که کمتر از یک درصد از سهم میزو بر تصمیم آن تأثیر نمی گذارد.

فلایم

سیستم عامل Xperia 1 III به طور کامل ارتقا نمی یابد. اما فروشگاه محبوب Flyme App Store در مدلهای آینده با برنامه های آب و هوا ، اخبار و خدمات ایمیل از پیش نصب می شود.

سونی ضمن حفظ سیستم عامل اصلی محیط زیست اندروید ، قصد دارد برخی از برنامه های سازگار با پرواز را بر روی محصولات Xperia 1 III و نسخه های بعدی از پیش نصب کند.

در اطلاعیه منتشر شده توسط این شرکت آمده است:

برای تجربه بیشتر کاربران Xperia ، سونی (چین) و شرکت تجهیزات ارتباطی Zhou Meizu اخیراً همکاری رسمی خود را با یکدیگر رسمی کرده اند. سونی ، به عنوان اولین سازنده ای که با Meizu همکاری کرد ، صداقت خود را با گوش دادن به صحبت های کاربران و بهبود تجربه آنها نشان می دهد.

مشارکت استراتژیک بین سونی (چین) و شرکت تجهیزات ارتباطی Zhou Meizu بر سازگاری برنامه Fly و تکمیل تجربه محلی تلفن همراه Xperia متمرکز است. سونی قصد دارد برخی از برنامه های سازگار با Flyme را از قبل روی محصولات Xperia 1 III و نسخه های بعدی نصب کند. البته سیستم عامل اصلی اکولوژیکی اندروید بر روی همه دستگاه ها نصب خواهد شد.

کلماتی که سونی در اطلاعیه خود استفاده کرد نشان می دهد که این شرکت برنامه ای برای گسترش استراتژی جدید خود در سایر کشورها ندارد. پیش از این Android Authority با این شرکت تماس گرفته بود تا در مورد دسترسی جهانی Flyme به Xperia اطلاعاتی کسب کند. سونی هنوز در این مورد اظهار نظری نکرده است.

سونی برنامه دیگری در سر دارد

در گزارش دیگری ، سونی اعلام کرد که قصد دارد اطلاعیه ویژه ای را برای 26 اکتبر اعلام کند.

فلایم

سونی در کانال YouTube خود قول داده است که محصول جدیدی از سری Xperia را در همان تاریخ عرضه کند. هنوز اطلاعات بیشتری در مورد این محصول منتشر نشده است و ما Xperia 1 IV را نمی بینیم. زیرا هنوز زود است که این اتفاق بیفتد. باید تا هفته آینده منتظر بمانیم تا سرانجام محصول جدید سونی را ببینیم.

نظر شما در مورد همکاری استراتژیک دو شرکت چیست؟ آیا فکر می کنید سونی می تواند بازار بیشتری در چین از این طریق بدست آورد؟

[ad_2]

Erica Ferrell

نینجا موسیقی غرور آفرین. حل کننده مشکل متخصص حرفه ای سفر. دردسر ساز. ارتباط گر مشتاق

تماس با ما