omdebegirbanner

زاوی در تله لاپورتا؛ از آهنگ قهرمانی تا پاییز بزرگ

[ad_1]

به گزارش ورزش سه، در نهایت لیگ قهرمانان رقابتی است که هر تیمی را در جایگاه شایسته خود قرار می دهد. نقطه ضعف را نشان می دهد و در عین حال نقاط قوت و مزیت تیم ها را مشخص می کند.

فوتبال گاهی بی رحمانه است و حقایق را به سخت ترین شکل نشان می دهد. مثل اینکه بارسا دیشب به مصاف هم رفت. وقتی نمایندگان 16 تیم از 16 تیم آخر لیگ قهرمانان اروپا در روز دوشنبه قرعه کشی می شوند، خبری از نماینده بار نخواهد بود، زیرا باشگاه کاتالان ساعتی بعد از لیگ اروپا در قرعه کشی قرار می گیرد.

به استثنای بهترین تیم های اروپایی با بیشترین امتیاز در مرحله یک هشتم نهایی قرار خواهند گرفت. به عنوان مثال اتلتیکو مادرید که امسال تنها با 7 امتیاز به این مرحله راه یافت. شاگردان سیمون در پورتو به زحمت افتادند و در نهایت توانستند با پیروزی به مقام دوم گروه خود برسند و البته به این ترتیب مدیون لیورپول هستند.

سقوط آزاد بار फ्रीa یک سال و نیم پیش آغاز شد و بایرن شکست معروف 8-2 را در لیگ اروپا در لیسبون متحمل شد. رونالد کومان باید جمله معروف “این چیزی است که باریا می خواهد بگوید” را به وضوح بیان می کرد، اما ژاوی فقط 5 هفته طول کشید تا با واقعیت بار बार्a روبرو شود و به آن اعتراف کند.

ژاوی شب گذشته در مورد تاریخ بارسلونا، DNA و قهرمانی های کوتاه مدت بارسلونا اعتراف کرد که واقعیت بارسلونا لیگ اروپا است و آنها در بین تیم های برتر اروپا نیستند. او همچنین قربانی وعده‌های دروغین لاپورتا شد، که در مبارزات انتخاباتی خود وعده بازگرداندن بارس به دوران اوج خود را داد. یه چیز غیر واقعی

بدون شک ویدئوی چند هفته پیش ژاوی و لاپورتا در حال خواندن سرود ملی قهرمانی در معرفی ژاوی در تاریخ ماندگار خواهد شد. این دو آهنگ قهرمانی را خواندند در حالی که باریا یک تیم اقتصادی و ورزشی بود. ژاوی یک مرد فوتبال در دام سیاست های لاپورتا افتاد و هر دو آن روز هواداران را فریب دادند اما ندانند فوتبال را هرگز نمی توان فریب داد.

بار रात्रीa دیشب دوباره مورد توهین قرار گرفت و ممکن است بیشتر مورد توهین قرار گیرد. اگر ژاوی تغییرات اساسی در تیمش ایجاد نکند، وضعیت باریا ممکن است بدتر شود. آیا او این قدرت را خواهد داشت؟ زمان همه چیز را نشان می دهد.

[ad_2]

Kellen Odom

مدافع رسانه های اجتماعی گیک غذا. کاوشگر. علاقه مندان به تلویزیون پیشگام بیکن افراطی. کل نینجا اینترنت. تنظیم کننده.

تماس با ما