omdebegirbanner

راهنمای خرید هاست وردپرس از بهترین شرکت های هاستینگ ایران

وب رمز در حال حاضر از لوکیشنهای ایران، آلمان، فنلاند و فرانسه سرویس هاست ارائه میدهد و مهمترین مزیت این شرکت پشتیبانی سریع و کاربلد و آپتایم بسیار خوب است. گنجه هاست برای جلب رضایت مشتریان خود ضمانت بازگشت وجه 7 روزه را ارائه می دهد. وردپرس به تنهایی به فضای زیادی نیاز ندارد، اما قالبها، افزونهها، تصاویر و فایلهای ویدیویی که در مرور زمان به سایت اضافه میشوند، فضای زیادی اشغال می کنند. علاوه بر استفاده از هاست وردپرس با کیفیت که می تواند نقش مهمی در بهبود سرعت سایت داشته باشند. هاست ایران سون هاست در دیتاسنترهای پارس انلاین و افرانت میزبانی میشوند و میزبانی خارج هم از آلمان دیتاسنتر هتزنر انجام میشود. وب رمز در ارائه سرورهای مجازی و اختصاصی هم پیشتاز است و هم اکنون از کشورهای ایران، آمریکا و آلمان سرورهایی با کانفیگ دلخواه مشتریان را ارائه میدهند. ایران سرور علاوه بر هاست معمولی، هاست مخصوص بهینه شده برای سیستمهای مدیریت محتوا مثل وردپرس، جوملا، اپن کارت و پرستاشاپ را هم ارائه میکند. امنیت مسأله جدی و مهمی در راهنمای خرید هاست برای وردپرس است. یکی دیگر از مزیت های این هاستینگ به نسبت بقیه هاستینگ ها ارائه فول بکاپ 12 ساعته است که می تواند برای سایتهایی که دارای محتوای به روز و مهمی هستند بسیار مفید باشد چرا که اگر مشکلی در سایت شما رخ دهد ممکن است اطلاعات سایت شما از بین برود اما هاست نگار با ارائه این بکاپ گیری این امنیت را به شما می دهد با خیال راحت تری سایت های خود را روی سرورهای هاست نگار قرار دهید.

از خدمات هاست نگار می توان به ارائه هاست لینوکس، هاست ویندوز، هاست اختصاصی، هاست وردپرس، جوملا و دروپال، هاست دانلود و هاست پشتیبان و از همه مهمتر هاست ابری اشاره کرد. البته با یک سری کارهای پیچیده و به سختی می توان این کار را انجام داد. در هاست های وردپرسی یک سری از توابع PHP بدون محدودیت هستند و هم چنین ورژن پی اچ پی آن مطابق به آخرین ورژن سایت ساز وردپرس می باشد. زمانی که شما به دنبال بهترین هاست برای وردپرس هستید، یافتن هاست مناسب با کسب و کارتان می تواند طاقت فرسا باشد. نت افراز یکی از بهترین هاستینگ های ایرانی است که طی 13 سال سابقه در حوزه هاست و دامنه توانسته بیش از 70000 سایت ایرانی را میزبانی کند. یکی از ویژگی های این شرکت ارائه هاست های حجیم با قیمت بسیار پایین است. یکی از مهمترین ویژگی هایی که سون هاست را نسبت به دیگر هاستینگ ها متمایز کرده است، کیفیت بالای سرویس های ارائه شده با قیمت بسیار مناسب است. سون هاست یکی از هاستینگ های برتر ایران است که در طی 14 سال فعالیت توانسته به 21000 کاربر خدمات هاستینگ ارائه کند و کسب و کارش را در لیست بهترین هاست کشور جا بندازد.

اگر شما هم برای انتخاب هاست دغدغه دارید و نمیدانید از کجا هاست بخرید؛ پیشنهاد میکنم تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید تا با هاستینگ های برتر ایران و مزایا و معایبی که دارند آشنا شوید و در نهایت بهترین هاستینگ ایرانی را برای کسب و کار خود انتخاب کنید. اگر شما هم یک وبمستر وردپرسی هستید و از کیفیت بارگزاری صفحات سایت خود و یا کند بودن سایت وردپرسی تان رضایت ندارید و امروز به دنبال بهترین هاست وردپرس هستید می توانید پکیج های هاست ویژه وردپرس وبلینو را مشاهده نمایید. هر هاستی که دارای چنین امکاناتی باشد برای نصب و راه اندازی وردپرس گزینه خوبی می باشد اما پیشنهاد ما به شما این است برای اینکه بتوانید سایت خود را به راحتی نصب کنید حتما از سرویس های لینوکسی مانند سی پنل و دایکرکت ادمین استفاده کنید و اگر هاست وردپرس باشد چه بهتر، که کارتان هم ساده تر پیش خواهد رفت، امابه راستی بهترین هاست برای وردپرس چه هاستی است؟

هاست مناسب برای وردپرس، نیاز به کنترل پنل و سیستم عامل مخصوص به خود دارد برای اینکه شما بتوانید به راحتی از آن استفاده کنید. مزیت برجستهی هاست نگار ارائهی پهنای باند نامحدودی است که بر روی تمام سرویس های خود با بهترین قیمت ارائه میکند. اگر دنبال خرید هاست وردپرس با قیمت مناسب هستید، سون هاست بهترین گزینه است. همچنین بعضی هاست های لینوکس محدودیت هایی برای وردپرس بوجود میاورند که در این نوع هاست این محدودیت ها وجود ندارد. یک راه دیگر هم که می توانید از عملکرد شرکت هاستینگ مطمئن شوید، سوال و جواب هایی است که با شرکت در مورد سایت وردپرس و پشتیبانی از آن داشته باشید. به بیان دیگر از لحاظ عملکرد سرور بهتر است فاصله میان سرور و کامپیوتر هایی که به عنوان بازدیدکننده به آن مرتبط هستند کمتر باشد. به عنوان نمونه میتوانید به بررسی پلن های هاست لینوکس و هاست لینوکس VIP شرکت برتینا نگاهی بیاندازید. در نظرسنجی بهترین هاستینگ ایرانی شرکت کنید و با به اشتراک گذاشتن تجربه خود به دیگر کاربران برای خرید هاست مخصوص وردپرس کمک کنید. در ادامه مهمترین فاکتورهای انتخاب هاست را تیتروار آوردهایم و در نهایت به مقایسه و معرفی بهترین هاست میپردازیم.

Giovanna Yu

گیک بیکن. ماون قهوه. ارتباط ظریف جذاب. متخصص مواد غذایی به طرز خشمگینی فروتن.

تماس با ما