omdebegirbanner

راهنمای خرید بهترین هاست وردپرس و هاستینگ ایرانی – راست چین

همچنین نت افراز تنها کنترل پنل دایرکت ادمین را ارائه میدهد. هم ارائه می دهند. شرکت خدمات هاستینگ سرورکلیک از بهترین و پرسرعت ترین هاست برای میزبانی سایت های وردپرسی استفاده می کند و بیشترین امنیت را برای سایت های شما در بر دارد. پس هر چقدر منابعی که در اختیار شما قرار می گیرد اختصاصی تر باشد قیمت هاست مورد نظرتان هم بیشتر محاسبه می شود. معمولا اکثر شرکت های هاستینگ که هاست لینوکس سی پنل ارائه می دهند و قیمت نسبتا پایینی دارند از منابع اشتراکی استفاده می کنند که به آن هاست اشتراکی هم می گویند. میزبانی حرفه ای لینوکس آذر آنلاین همچنین دارای منابع مستقل و اختصاصی برای همه میزبانان محبوب با استفاده از سیستم عامل قدرتمند لینوکس است. حالا که با انواع سرویس های هاستینگ آشنا شدید، بیایید به بقیه معیارهای خرید هاست مناسب برای سایت وردپرسی بپردازیم. ایران سرور ترافیک نامحدودی به سرویس های میزبانی ابری خود و همچنین DNS اختصاصی رایگان ارائه می دهد.

یکی دیگر از مزیت های منحصر به فرد این شرکت ارائه هاست ابری یا کلود است. یکی دیگر از ویژگی های سرور پارس ارائه طرح های میزبانی وب در انواع مختلف با توجه به نیازهای هر فرد است. در ادامه با معرفی شرکت های برتر هاستینگ ایرانی به شما در خرید هاست با کیفیت و مطمئن کمک خواهم کرد. در ادامه در مورد پشتیبانی خوب بیشتر صحبت می کنم و به تجربیات خودم در این مورد اشاره خواهم کرد. ولی خب اگر شما دارای کاربران زیادی هستید و ترافیک بالایی را در روز دریافت می کنید پیشنهاد من برای شما استفاده از هاست مخصوص وردپرس است که برای خرید هاست وردپرس در ادامه هاستینگ هایی را معرفی می کنم که بتوانید بهترین انتخاب خود را انجام دهید. البته اگر به دسترسی دسترسی root نیاز دارید یا باید اسکریپت هایی اجرا کنید، VPS انتخاب هوشمندانه تری است. البته این محدودیت ها شاید خیلی دردسر ساز نباشد ولی بر هر حال نبود این محدودیت ها روی کیفیت میزبانی وب سایت وردپرسی شما تاثیر گذار است. البته این را هم بدانید خرید هاست خارجی هزینه بیشتری برای شما خواهد داشت.

بهترین هاست برای وردپرس کدام است؟ پیشنهاد می کنم ویژگی هر کدام از هاستینگ ها رو چند بار بررسی کنید تا با توجه به کسب و کارتون بهترین هاست وردپرس رو انتخاب کنید. انتخاب یک هاست مناسب جز مواردی می باشد که کمتر به آن توجه خواهد شد در حالی که هاست یکی از اجزای کلیدی در هر وب سایت می باشد. در درجه اول، برنامه ریزی و ساخت چشم انداز برای سایت اهمیت دارد. این مجموعه بهترین خدمات هاستینگ را ارائه میدهد و در مقابل قیمتهای بالایی هم برای هاستهای خودش تعیین میکند. اگر بخواهیم توضیح در خصوص هاست بدهیم می توانید به هاست یا میزبانی وب مانند یک خانه یا یک هارد کامپیوتر در نظر بگیرید که در آن همه چیز ذخیره خواهد شد. بگذارید بصورت دقیق توضیح دهیم. در این مقاله ما سعی می کنیم به صورت کامل به شما توضیح دهیم برای هاست مناسب چه مواردی را مد نظر داشته باشیم. ایران سرور یکی از قدیمی ترین شرکت های ارائه دهنده هاست و سرور اختصاصی در مشهد با بیش از ۲۰ سال سابقه فعالیت است که دارای بیش از 80 هزار مشتری است. این مشکل برای تمام سایتهایی که در چند سال اخیر روی میهن وب هاست میزبانی کردیم وجود داشت.

نکته بسیار مهمی که باید در هنگام سفارش WordPress Hosting از شرکت هاستینگ در نظر داشته باشید، پشتیبانی شبانه روزی است. ولی مثلا اگر قصد دارید فروشگاه اینترنتی با محصولات زیاد راه اندازی کنید و مطمئن هستید ترافیک فروشگاه اینترنتی تان در کمتر از 3 ماه به روزی 3000 بازدید در روز می رسد نیاز به هاستی پر سرعت، با حجم و پهنای باند بالا دارید. سرورکلیک بهترین هاست را با بالا ترین آپ تایم و سرعت در اختیار شما قرار می دهید. این مورد رو نمی توان به عنوان یک ملاک اصلی برای هاست مناسب وردپرس در نظر گرفت اما اگر می بینید میزبانی وب سایتی اقدام به ارائه خدماتی به صورت رایگان مثل انتقال اطلاعات رایگان هاست، نصب رایگان سیستمهای مدیریت محتوا، سئو و بهینهسازی وبسایت از نظر افزایش سرعت با استفاده از راهکارهایی همچون کش سرور و… هاست خارجی: منظور از هاست خارجی، میزبانی سایت شما در خارج از ایران و دیتاسنترهای معتبر خارجی است. در هاست های وردپرسی یک سری از توابع PHP بدون محدودیت هستند و هم چنین ورژن پی اچ پی آن مطابق به آخرین ورژن سایت ساز وردپرس می باشد. در نهایت سیاست های قیمت گذاری شرکت های هاستینگ است که قیمت نهایی سرویس های هاست را مشخص می کنند.

Kellen Odom

مدافع رسانه های اجتماعی گیک غذا. کاوشگر. علاقه مندان به تلویزیون پیشگام بیکن افراطی. کل نینجا اینترنت. تنظیم کننده.

تماس با ما