omdebegirbanner

راهنمای خرید بهترین هاست وردپرس و هاستینگ ایرانی – راست چین

این نکته را هم در نظر بگیرید که امکان 100% این موضوع وجود ندارد. آپ تایم بدین معنی است که در طول یک ماه یک درصد از سرور امکان دارد در دسترس نباشد. ایران سرور یکی از قدیمی ترین شرکت های ارائه دهنده هاست و سرورهای تخصصی در مشهد با بیش از 18 سال سابقه با بیش از 80 هزار مشتری است. ایران سرور در حال حاضر با بیش از 50 مرکز داده معتبر در سراسر جهان همکاری می کند. سون هاست یکی از هاستینگ های برتر ایران است که در طی 14 سال فعالیت توانسته به بیش از 21000 مشتری خدمات ارائه کند. هاست دی ال از سال 87 در زمینه ارائه خدمات هستینگ وب فعالیت می کند و قادر به میزبانی سایت های بزرگ در ایران است. ارائه نمایندگی های میزبانی لینوکس با هارد SSD و وب سرور Litespeed در ایران و آلمان ، ارائه هاست دانلود با کنترل پنل cPanel و وب سرور Litespeed در ایران و آلمان و ارائه سرورهای مجازی و اختصاصی در ایران ، فرانسه ، آلمان ، انگلستان و ایالات متحده. همانطور که متوجه شدید سرویس های وب رمز با توجه به نیاز هر فردی قابل ارائه است.

در نتیجه استفاده از یک هاستینگی که امنیت سایت شما را تضمین کند بسیار مهم ضروری است. برای این کار، لازم است یک سری سوال از خودتان بپرسید. یکی دیگر از مزایای وب رمز پشتیبانی بسیار خوب این شرکت است. برای مشاهده تعرفه های میهن وب هاست کلیک کنید. برای مشاهده تعرفه های ایران سرور کلیک کنید. ایران سرور ترافیک نامحدودی به سرویس های میزبانی ابری خود و همچنین DNS اختصاصی رایگان ارائه می دهد. سایت هایی که روی هاست های ابری میزبانی می شوند معمولاً در دسترس نیستند. البته معمولا توسط سایت های تازه تأسیس یا بلاگر هایی که فرصت زیادی ندارند انتخاب می شود. قطعا بهتر از من می دانید که بسیاری از سایت های راه اندازی شده در جهان از سایت ساز وردپرس استفاده می کنند. و اگر سایت ما با وردپرس راه اندازی شده است حتما باید از هاست وردپرسی استفاده کنیم؟ هاستی که مختص وردپرس است نباید در استفاده از منابع سخت افزاری محدودیتی داشته باشد. مقدار آپتایم یک هاست وردپرس، نباید کمتر از 99.4% باشد. از حق نباید گذشت.

بهترین مزیتی که وب رمز نسبت به دیگر شرکت های میزبانی ایرانی دارد ارائه میزبان از سراسر جهان با راحتی مورد نظر مشتریان است. یکی از ویژگی های مهم هر هاست است که باید دارا باشد و در هنگام ایجاد مشکل روی سایت بتوان با بکاپ سایت دوباره سایت را بدون مشکل و وقفه راه اندازی کرد. اما اگر قصد راه اندازی یک فروشگاه اینترنتی را دارید و همچنین مطمئن هستید که سایت شما در ماه های آینده بازدید روزی 2000 به بالا را خواهد داشت. به عنوان مثال ، هاست Prestashop دارای پیکربندی خاصی برای پیکربندی فروشگاه آنلاین است. با همه این تفاسیر و نکته های که گفته شد و متوجه شدید اگر سایت وردپرسی دارید بهتر است از هاستی که مخصوص وردپرس توسط هاستینگ ها ارائه می شود استفاده کنید. بهترین هاستینگ های ایرانی معمولا در کنار وب سایت خود در شبکه های اجتماعی نیز حضور فعالی دارند و به ارسال آخرین خبرهای دنیای فناوری می پردازند. ابری: در اینگونه سرویس چندین سرور روی یک شبکه مدیریت می شود که باعث پایداری بیشتر هاست می شود. البته این تفاسیر به این معنی نیست که سایت وردپرسی روی هاست های غیر وردپرسی اجرا نمی شود و یا به مشکل خواهید خورد ولی اگر ترافیک بالایی دارید پیشنهاد ما استفاده از هاست وردپرس است.

وقتی هاست امن باشد مطمئن می شوید که خطر چندان جدی ای سایت شما را تهدید نمی کند. شما به کمک این پروتکل سایت خود را به اصطلاح به پروتکل امن https مجهز می کنید. نوع و امکانات یک هاست را باید با توجه به نیاز های وب سایت خود انتخاب کنید. به نظرم چون مشتریان کمتری دارد این یک امتیاز مثبت برای مشتریان جدید است. اما عامل های تاثیر گذار در قیمت عبارت است از میزان هزینه های تمام شده برای منابع سرور و نرم افزارهای استفاده شده و سیاست های قیمت گذاری شرکت هاستینگ محاسبه می شود. وقتی بخایم میزان پایداری یک سایت را نشان دهیم با یک عدد به درصد این کار را انجام می دهیم. در پایان با یک لیست معقول و منطقی از هاست های متناسب با کسب و کار خود روبرو می شوید و می توانید بهترین هاست وردپرس را انتخاب کنید. در نتیجه همه چیز برمی گردد به نوع کسب و کار و نیازهای سایت شما. هاست اشتراکی بدین معناست که چندین سایت از یک منابع سخت افزاری بصورت اشتراکی استفاده می کنند و همین امر باعث می شود که قیمت پایین تری داشته باشند.

Drake Beck

کارشناس سفر. خالق دوستانه نویسنده هیپستر دوست. دانش آموز عمومی.

تماس با ما