omdebegirbanner

راهنمای خرید بهترین هاست وردپرس و هاستینگ ایرانی – راست چین

همانطور که مشاهده می کنید سرعت بارگذاری را 1.60 ثانیه نشان داد این نتیجه با قالب پیش فرض وردپرس و بدون رعایت هیچگونه نکته سرعت سایت وردپرس است که نتیجه بسیار خوبی است. باید به پهنای باند سرویس توجه کنید زیرا به شما نشان میدهد که چه تعداد کاربر میتوانند از وبسایت شما بازدید کنند. این سرویس درواقع همان هاست وردپرس میباشد که قبلتر به آن پرداخته بودیم. اکثر آن ها علاوه بر، تماس تلفنی امکان چت آنلاین را هم فراهم می کنند. درواقع شاخصههای اصلی هاست وردپرس امکان پیکربندی دقیقتر و سرعت بارگزاری بیشتر و عملکرد بهتر آنها میباشد. از سرشناسترین کنترل پنلها که معمولا از آنها استفاده میکنیم WebsitePanel و Plesk است. درواقع تنها تفاوتی که هاست وردپرس با هاستهای معمولی دارد به زبان ساده این است که این هاستها به طور ویژه برای وردپرس بهینه شدهاند و سرعت و امنیت بهتری برایتان فراهم میکنند. هاست ویژه وردپرس بهینه و پرسرعت برای وب سایت های بزرگ میباشد. قبل از اینکه بتوانید نیازهای خود را برای نگهداری از سایت وردپرس تشخیص دهیم، لازم است یک سری پیش نیاز را بدانیم. هاست های معمول لینوکسی برای کار با PHP ایجاد شده اند و یک سری تنظیمات مورد نیاز برای کار با وردپرس را ندارند.

سپس الزاماتی مثل انتخاب هاست لینوکسی، ورژن php و … برای اینکه راحتتر انتخاب کنید مواردی را برایتان در نظر گرفتیم که به انتخاب بهترین هاست وردپرس کمک میکند. اما به شما پیشنهاد میکنیم برای اینکه بتوانید سایت خود را به راحتی نصب کنید حتما از سرویسهای لینوکسی مانند سیپنل و دایرکت ادمین استفاده کنید. هاست نگهدارندهی اطلاعات محرمانهی سایت شما است. و پایگاه داده MsSQL نیاز دارید بهتر است هاست ویندوزی تهیه کنید زیرا نیاز به این موارد در هاست ویندوز به راحتی برآورده میشود. با توجه به این که در بسیاری از موارد ممکن است مصرف مشترکین از هاست به طور یکسان صورت نگیرد، این امر موجب می شود سایت هایی که بر روی یک هاست مشترک مشغول فعالیت هستند به مشکل بخورند. مهمترین ویژگی یک هاست وردپرس خوب بهینه بودن آن برای وردپرس است همانطور که در بالا اشاره کردم هاست ایده آل وردپرس باید بستر وردپرس را فراهم کند و کاملا بهینه سازی شده برای وردپرس باشد این عملیات باعث می شود سرعت سایت وردپرسی افزایش یابد. هاست وردپرس علاوه بر اینکه به قابلیت های وردپرس راحتی و پیشرفتگی را می بخشد، موجب بهینه سازی سرورها نیز می شود. راهنمای خرید هاست برای وردپرس: متخصصان شرکت سرورکلیک، پس از بررسی سایت هایی که برای مدیریت کردن محتوا خود از وردپرس استفاده می کنند با در نظر گرفتن مزایا و معایب این سیستم مدیریت محتوا و برای رفع مشکلات موجود، بهینه سازی های مناسبی را برای این نوع host ها انجام داده اند؛ که منجر به ارائه host های مناسب و پرسرعت برای نصب و استفاده از وردپرس میشود.

اگر تصمیم دارید که یک سایت وردپرسی داشته باشید بهتر است از خیر هاست ویندوزی بگذرید زیرا شما را با مشکلات زیادی روبرو خواهد کرد. حال که با بهترین هاست وردپرس شرکتهای ایرانی آشنا شدیم، در ادامه به معرفی نکاتی که باید هنگام خرید هاست مخصوص وردپرس به آنها دقت کنید میپردازیم. قبل از اینکه به سراغ معرفی بهترین شرکت های هاستینگ ایرانی برویم بهتر است به این سوال مهم که خیلی از وبمسترها درگیر آن هستند پاسخ دهیم. سرویسهای هاست به صورت کلی به دو نوع لینوکسی و ویندوزی تقسیم میشوند. چرا باید به سراغ هاست لینوکسی رفت؟ چرا به هاست ویندوزی نیاز دارید؟ چرا شرکت ها، هاست مناسب و بهینه شده برای وردپرس می فروشند؟ شما می توانید بهترین و مناسب ترین هاست را برای وردپرس بال بالاترین سرعت و بدون محدودیت خریداری کنید. حتی بعضی هاستهای وردپرس در صورت نیاز شما میتوانند که هسته وردپرس را به صورت خودکار بروزرسانی کنند. این اعداد صرفا برای اجرای یک سایت وردپرسی نسبتا ساده و فاقد اطلاعات و افزونه های گوناگونی که امروزه برروی بیش از 70 درصد سایت ها نصب و فعالند مناسب است و قطعا با کمی پیشروی وبسایتتان حتی بیش از اینها به منابع سخت افزاری نیاز پیدا خواهید کرد.

2. زبانی که در طراحی سایت استفاده شده چیست؟ آیا میخواهید از هاست وردپرس استفاده کنید؟ آیا در حال حاضر لازم است که یک هاست اختصاصی بگیرید یا همان سرویس اشتراکی برایتان جوابگوست؟ این سرویس گرانتر از سرویسهای اشتراکی است اما به دلیل خدمات خوبی که به طور خاص برای کاربران وردپرس فراهم میکند ارزش خرید بالایی دارد. 1. به چه نوع هاستی نیاز دارید؟ چه نوع سرویسی را برای میزبانی انتخاب کنیم؟ شما میتوانید با توجه به نیاز خود یکی از سرویسها را انتخاب کنید. اما هاست های وردپرس برای کار با این CMS ایجاد شده اند که این خطا ها را به فراموشی بسپارید. در اینترنت هم کاربران تجربه خوبی از کار با این شرکت داشته اند. اگر فردی هستید که تازه میخواهید وبسایتی ایجاد کنید، مطمئنا با خود میگویید، اول کار است و اشکالی هم ندارد که از سرویسهای رایگان استفاده کنم. سایت های کمتری بر روی منابع قدرتمند هاست های وردپرسی میزبانی می شوند تا منابع اختصاص یافته به سایت شما افزایش یابد و شاهد عملکردی با ثبات تحت درخواست های بالا باشید. اما پیش از آن، با یک اینفوگرافی نگاهی کوتاه داریم به معیارهای انتخاب بهترین هاست برای سایت های وردپرس. حتی در روزهای تعطیل ، پاسخ به خوبی انجام می شود و در کمترین زمانی انتظار می رود.

Marisol Snow

خیلی پایین میاد کارآفرین حرفه ای. پیشگام بیکن. ادم شبکه های اجتماعی متعصب موسیقی هاردکور. پزشک اینترنت.

تماس با ما