omdebegirbanner

جگوار از فناوری بلاک چین لندروور برای کاهش انتشار CO2 در صنعت چرم استفاده می کند

[ad_1]

گروه جگوار لندرور اعلام کرده است که از فناوری بلاک چین در زنجیره تامین خود با همکاری Circular استفاده خواهد کرد. این همکاری به جگوار لندرور اجازه می دهد تا روند تأمین چرم مورد نیاز را زیر نظر داشته و از تحویل سالم آن اطمینان حاصل کند. هدف اصلی این کار مطالعه و ارزیابی میزان انتشار کربن در جو است.

علاوه بر بخشنامه ، جگوار برای آزمایش فناوری خود با لندروور بریج از شرکت چرم Veer و دانشگاه ناتینگهام همکاری خواهد کرد.

طرفین مشارکت قصد دارند از فناوری بلاک چین برای ایجاد “دوقلوهای دیجیتالی” از مواد اولیه استفاده کنند. با انجام این کار ، آنها قادر خواهند بود همه اتفاقاتی را که در روندها و زنجیره های تأمین به طور همزمان در دنیای واقعی رخ داده است ، مشاهده کنند. به عبارت دیگر ، با استفاده از داده های GPS ، بیومتریک و کدهای QR ، وضعیت چرم را می توان در هر مرحله از زنجیره تامین ردیابی کرد.

دیو اوون ، مدیر ارشد تامین در جگوار لندرور ، گفت: “نتایج این پروژه آزمایشی به ما امکان می دهد تا ثبات زنجیره تامین چرم خود را در سراسر جهان بهبود بخشیم و مواد اولیه را از منبع به مرحله ردیابی کنیم.” مطمئن شوید. سوار ماشین شده است. “

در صورت برتری این فناوری در آزمایش ، جگوار لندرور از آن برای ردیابی سایر مواد استفاده خواهد کرد. در صورت موفقیت ، انتظار می رود شرکت هایی در زمینه های دیگر مانند مد و کفش نیز از این فناوری استفاده کنند.

جگوار لندرور علاوه بر ردیابی منبع اصلی چرم ، استفاده از مواد با دوام دیگر را نیز در نظر دارد. به عنوان مثال ، خودروساز بریتانیایی برخی از مواد گیاهی را معرفی کرده است که یکی از آنها پارچه ای است که از الیاف اکالیپتوس ساخته شده و در Evoque Ranger استفاده می شود. ماده دیگری به نام quadrat که از ترکیب پشم ، پارچه و پلاستیک بازیافتی ساخته شده است ، در این خودرو و مدلهای دیگر مانند Waller و Jaguar i-Pace استفاده شده است.

قابل ذکر است که جگوار لندرور می خواهد تا سال 2037 کلیه عملیات ، محصولات و زنجیره تامین خود را کربن زدایی کند. به گفته دیو اوون ، اقدام انجام شده گامی در این راستا است.

[ad_2]

Emerson Brooks

گورو تلویزیون. حل کننده مشکل علاقه مندان به وب. ماون مسافرتی بی عذرخواهی تنظیم کننده.

تماس با ما