omdebegirbanner

بهترین هاست برای سایت وردپرسی کدومه؟

ایران سرور دیگر شرکتی است که قدمت زیادی دارد و شرکت اصلی آن در مشهد قرار دارد هاست وردپرس ارائه شده توسط این شرکت بسیار با کیفیت است و از مزیت های این شرکت ارائه هاست ابری است که دارای پایداری بالا است. آپ تایم یعنی پایداری هاست می باشد یعنی در طول یک سال به چه تعداد قطعی در هاست به وجود آمده است و مقدار آپ تایم یک هاست وردپسی خوب نباید کمتر از 99.4% باشد. در صورتی که بعد از گذشت یک ماه از سرویس میزبانی خود رضایت نداشتید، می توانید هزینه پرداختی را پس بگیرید. سون هاست برای جلب رضایت و اعتمادسازی مشتریان روی سرویسهای خود ضمانت بازگشت وجه 30 روزه را ارائه می دهد. وب رمز برای جلب رضایت مشتریان خود ضمانت بازگشت وجه 7 روزه را ارائه می دهد. هاست نگار از کشورهای فرانسه، آلمان و ایران میزبانی وبسایت های مشتریان خود را انجام می دهد. در این بررسی بیشتر شاخصهای معتبر بودن، آپتایم، سرعت، پشتیبانی و قیمت را در نظر میگیریم. هاست های رایگان منابع بسیار کم و امنیت نسبتا پایینی دارند و توسط مدیران شبکه و دیتاسنتری که مالک سرور های آن است مورد نظارت و پشتیبانی قرار نمی گیرد.

وب رمز در حال حاضر از لوکیشنهای ایران، آلمان، فنلاند و فرانسه سرویس هاست ارائه میدهد و مهمترین مزیت این شرکت پشتیبانی سریع و کاربلد و آپتایم بسیار خوب است. مهمترین مزیت رقابتی ایران سرور، تخصصی است که در زمینه ی نصب و نگهداری سرورهای هاست اشتراکی، مجازی و اختصاصی دارد، به طوری که این شرکت توانسته با این تخصص خود جایگاه ویژه ای در میان شرکت های ارائه دهنده هاست پیدا کند. وب رمز در ارائه سرورهای مجازی و اختصاصی هم پیشتاز است و هم اکنون از کشورهای ایران، آمریکا و آلمان سرورهایی با کانفیگ دلخواه مشتریان را ارائه میدهند. فریب تبلیغات این چنینی را نخورید. ما در این مقایسه، شاخصهای سرعت، پشتیبانی، منابع سختافزاری، قیمت و امنیت را در نظر میگیریم. هاست نگار روی سرویسهای خود تنها 3 روز از سرویس میزبانی خود رضایت نداشتید، می توانید هزینه پرداختی را پس بگیرید. یکی دیگر از مزیت های این هاستینگ به نسبت بقیه هاستینگ ها ارائه فول بکاپ 12 ساعته است که می تواند برای سایتهایی که دارای محتوای به روز و مهمی هستند بسیار مفید باشد چرا که اگر مشکلی در سایت شما رخ دهد ممکن است اطلاعات سایت شما از بین برود اما هاست نگار با ارائه این بکاپ گیری این امنیت را به شما می دهد با خیال راحت تری سایت های خود را روی سرورهای هاست نگار قرار دهید.

میزبان فا که به نسبت بقیه شرکت های هاستینگ تازه تر است با خدمات بسیار با کیفیت و بازاریابی توانست توجه بسیاری را افراد را جلب کند هم اکنون سایت های وردپرسی زیادی در این شرکت میزبانی می شوند. سایت های وردپرسی دائما در معرض تهدید و حمله های هکری هستند ، سیستم مدیریت محتوای وردپرس به خودی خود قابلیت دفع بسیاری از حمله هارا دارد اما اگر ضعفی در ساختار و تنظیمات امنیتی یک سرور و هاستینگ وجود داشته باشد وبسایت وردپرسی شما زیاد در برابر هکرها شانسی نخواهد داشت. شبکه های اجتماعی مثل لینکداین و اینستاگرام، این امکان را فراهم کرده اند که به راحتی افراد متخصص در حوزه خود را پیدا کنید و تنها با یک پیام پاسخ سوال خود را پیدا کنید. می تواند برای یک وبمستر دردسرساز باشد به همین دلیل سی پنل قطعا انتخاب بهتری برای صاحبان سایت های وردپرسی است. یکی از مزایای خوب این شرکت در هاستهای وردپرسی ارائه دامنه رایگان IR.(در صورت خرید سالانه) و همچنین بهینه سازی سایت وردپرس است. در خرید های یکساله هر کدام از سرویس های سون هاست می توانید از دامنه ir. هاست نگار با ارائه سرویس های متنوع و پهنای باند نامحدود و قیمت منصفانه برای کسی که قصد خرید هاست با کیفیت و مطمئن را دارد، مناسب است.

مزیت برجستهی هاست نگار ارائهی پهنای باند نامحدودی است که بر روی تمام سرویس های خود با بهترین قیمت ارائه میکند. در صورتی که پس از گذشت 7 روز از سرویس میزبانی خود رضایت نداشتید، بدون یک سوال هم هزینه پرداختی تان را پس می دهند. سرعت وب سرور LiteSpeed تا حدود یک سوم بیشتر از آپاچی می باشد. بعد از تست سایت شرکت اهورا پخش امین روی گنجه هاست متوجه شدیم که سرعت سایتهای میزبانی شده روی گنجه هاست بسیار مناسب است. در حال حاضر گنجه هاست خدماتی مانند هاست لینوکس ، هاست وردپرس ، هاست ووکامرس و هاست اختصاصی لینوکس را ارائه می دهد. قبل از اینکه به سراغ بررسی بهترین هاستینگ های ایرانی برویم لازم است بدانید شرکت های ارائه دهنده هاست در ایران خدمات دیگری مثل ثبت دامین، سرور مجازی، سرور اختصای، سرور های اختصاصی مدیریت شده، طراحی سایت و برنامه نویسی، مانیتورینگ، فروش لایسنس نرم افزارهای تحت وب و … لازم است بدانید تمامی مطالب ارائه شده بر اساس تحقیقهای مستقیم از خود شرکتهای هاستینگ و بر اساس نظرات کاربرانی بوده است که از این شرکتها خدماتی را دریافت کردهاند؛ قطعا بعد از خواندن این مطلب با توجه به نیاز کسب و کارتان میتوانید بهترین هاست را انتخاب کنید.

Braylon Mccoy

محقق حرفه ای وب. پیشگام الکل متعصب تلویزیون دوست حیوانات در همه جا.

تماس با ما