omdebegirbanner

انیمیشن روح روح ها برای زندگی ارزش بیشتری قائل هستند

[ad_1]

بهترین: انیمیشن «روح / روح» یکی از جدیدترین آثار ماجراجویی، علمی تخیلی، فانتزی، کمدی، موزیکال است. انیمیشن «روح» بدون شک بهترین نتیجه ای است که در سال های اخیر با دیزنی و پیکسار دیده ایم.

روح

انیمیشن «روح/روح» در تاریخ برای اولین بار در ماه اکتبر در جشنواره فیلم لندن که بزرگترین رویداد ملی سینمای بریتانیا محسوب می شود، نمایش داده می شود. این نمایشنامه قرار است در تاریخ 6 دسامبر در سینماهای ایالات متحده اکران شود، اما بعداً به دلیل بیماری عروق کرونر قلب، استودیو والت دیزنی پیکچرز تصمیم گرفت انیمیشن را در همان تاریخ به صورت دیجیتالی در سرویس استریم دیزنی منتشر کند. پلاس برای نمایش مشترکین شما.

روح

داستان انیمیشن «روح» درباره شخصیت جو است. جو (با صدای جیمی فاکس) یک معلم موسیقی در کلاس راهنمایی است. زندگی خوشایند نیست. علاقه واقعی است و سبک جاز است و سبک در آن حرفه ها است. در حالی که به قلمرو دیگری سفر می کند تا به دیگران کمک کند تا علاقه واقعی به زندگی واقعی پیدا کنند، خیلی به سرعت متوجه می شود که داشتن روح به چه معناست و چگونه بر زندگی تأثیر می گذارد. این شرکت Pixar در نظر گرفته می شود.

روح

مارک نلسون یکی از تهیه کنندگان پیکسار در گفت و گو با هالیوود ریپورتر درباره انیمیشن «روح» گفت: چه چیزی باعث شکل گیری شما می شود؟ شرکت پیکسار شما را در عرض 5 سال از خیابان نیویورک به دنیای کیهانی می برد تا به مهم ترین سوال زندگی در این سفر پاسخ دهید.

اولین اقدام تحسین برانگیز سازندگان انیمیشن «روح / روح» این بود که در طراحی، نمایش و روایت جهان پس از مرگش، کاملاً از دنیای آینه ها و ادیان مختلف گذشت. آنها کار کردند تا همه فارغ از اعتقاداتشان بتوانند در انیمیشن ارتباط برقرار کنند.

روح

انیمیشن «روح / روح» به قدری خوب ساخته شده است که بسیاری از منتقدان عملاً نمی توانند آن را از این انیمیشن تعریف کنند.

پیتر بردشاو منتقد گاردین: “این انیمیشن، یک فیلم واقعا دوستانه، لذت بخش و آرامش بخش است.”

ای و اسکات، منتقد نیویورک تایمز، می گوید: «فیلم جدید پیکسار این سوال را مطرح می کند که چند نفر از ما در مورد این سوال بی خواب شده ایم، این سوال: چرا وجود داریم؟ هدف از زنده بودن چیست؟ و بعد چه اتفاقی می افتد؟ این اولین بار نیست که استودیو پیکسار از توانایی خود برای تجسم و روایت برنامه های کاربردی فلسفی عمیق استفاده می کند. جنبه آموزشی این انیمیشن صادقانه، قلبی است و جدا از هنرمند خلاق نیست.»

روح

منتقد ورایتی پیتر دوبروگ: اما بزرگترها خیلی پیرتر از آن هستند که آرزو کنند کاش هرگز به دنیا نیایند و فیلم «روح» با قلب بزرگ و بخشنده مانند فیلم های قبلی پیکسار کار می کند که حتی زندگی معمولی که گارنر است نیز چیزی است که باید قدر دانست. .. همه این چیزها متفاوت است سبک زیبایی ترکیب شده است. تأثیری که بیننده روی پیر و جوان می گذارد این است که تصور کند روح خود مانند یک شخصیت کارتونی خاص در حالت خلسه است.

الکس قذافی از امپراتوری انتقاد می‌کند: «فیلم تأثیر عاطفی را که وعده داده است منتقل نمی‌کند، هرگز شکل نمی‌گیرد، اما «روح» بدون شک سفری زیبا و یک سفر اگزیستانسیالیستی و جذاب است. فیلم علاوه بر اطلاع رسانی، سرگرمی هم دارد، اما سفر عالی نیست. اما جزئیات منجر به آن می شود. یک لحظه تعالی در فیلم وجود دارد، لحظه ای که روایت دقیقاً برای انیمیشن قابل اجرا است و شما را به جای دیگری می برد. این لحظات پیکسار جادویی هستند. در این لحظه است که همه چیز منطقی می شود.»

دیوید فیر منتقد رولینگ استون: «روح» درس های دقیقی درباره زندگی و سبک زندگی دارد. یک اسب فقیر بهتر از بی اسبی است. از آن لذت ببرید.”

[ad_2]

Claudia Larsen

پیشگام وب. خالق حرفه ای درونگرا. پزشک آبجو. شیطان متعصب تلویزیون.

تماس با ما