omdebegirbanner

انویدیا به دنبال پر کردن دنیای مجازی و فیزیکی با آواتارهای هوش مصنوعی – Zomit است

[ad_1]

انویدیا پلتفرم جدیدی را برای ایجاد اجزای مجازی به نام Omni Avatar معرفی کرده است. این پلتفرم شامل فناوری های مختلفی مانند فناوری تشخیص گفتار، گفتار مصنوعی، ردیابی چهره و انیمیشن آواتار سه بعدی است. به گفته انویدیا، این پلتفرم می تواند از طیف وسیعی از عوامل مجازی استفاده کند.

به گفته Verge، مدیر عامل انویدیا، جنس هوانگ، در بیانیه ای در کنفرانس سالانه GTC این شرکت، چندین نمایش با استفاده از فناوری آواتار omni انجام داد. در یکی از این پیش‌نمایش‌ها، یک شخصیت انیمیشنی زیبا از Digital Kiosk از طریق منوی یک رستوران فست‌فود با یک زوج صحبت می‌کند و به سوالاتی مانند اینکه کدام غذاها گیاهی هستند، پاسخ می‌دهد. این شخصیت از فناوری ردیابی چهره برای حفظ ارتباط چشمی با مشتریان و پاسخ به حالات چهره آنها استفاده می کند. هوانگ در مورد این فناوری گفت:

این برای خرده فروشان هوشمند، استارت آپ ها و خدمات مشتری مفید خواهد بود.

آواتار همه جا حاضر آواتار همه جا حاضر

در پیش نمایش دوم، نسخه متحرک Huang به سوالاتی در مورد موضوعات مختلفی از جمله تغییرات آب و هوایی و تولید پروتئین پاسخ می دهد و در نسخه سوم، یک نفر از آواتار واقع گرایانه خود به عنوان شخصیت حاضر در یک کنفرانس استفاده می کند. تماس گیرنده در یک کافه شلوغ لباس معمولی پوشیده بود، اما آواتار مجازی او هوشمندانه فرسوده شده بود و هیچ صدایی در پس زمینه شنیده نمی شد. این آخرین نمونه بر اساس پروژه Maxine Nvidia است. پروژه ای با هدف بهبود مشکلات رایج در کنفرانس ویدیویی (مانند پخش جریانی با کیفیت پایین و تماس چشمی) با استفاده از بهبود یادگیری ماشین.

مقالات مرتبط:

اعلام تجسم Omniors بخشی از چشم انداز اجتناب ناپذیر Nvidia از “کل جهان” است. این فناوری، مانند Metavars، اساساً در مورد دنیای مجازی و مشترک است که امکان همکاری از راه دور را فراهم می کند. اما در مقایسه با سناریوی ارائه شده توسط متا (فیسبوک سابق)، انویدیا کمتر نگران انتقال جلسات اداری به واقعیت مجازی است و بیشتر بر شبیه سازی محیط صنعتی با همتایان مجازی خود و ایجاد آواتارهایی متمرکز است که با افراد دنیای واقعی تعامل دارند. .

مثل همیشه، نسخه آزمایشی فناوری Nvidia عملکرد خوبی داشت، اما هنوز نمی دانیم که این فناوری چقدر در دنیای واقعی مفید خواهد بود. برای مثال، برای شخصیت‌های کیوسک، مشخص نیست که آیا مشتریان واقعاً این نوع تجربه تعاملی را به انتخاب موارد از منو ترجیح می‌دهند یا خیر. هوانگ در توضیح خود خاطرنشان کرد که میزان تاخیر پاسخ تجسم حدود دو ثانیه است که کمتر از انسان واقعی است. بنابراین اگر مشتری عجله داشته باشد، این فناوری کاربرد چندانی نخواهد داشت. علاوه بر این، اگرچه فناوری Maxine این شرکت مانند یک پروژه خیره کننده به نظر می رسد، اما تاثیر آن را در دنیای واقعی نمی بینیم.

نظر شما در مورد فناوری Omni Avatar چیست؟

[ad_2]

Charlie Owens

تحلیلگر هاردکور طرفدار عمومی فرهنگ پاپ. خالق مادام العمر تنظیم کننده. اهل سفر. متخصص وب متعهد

تماس با ما