پارکت آرتا برای کسب و کار کوچک شما حیاتی ضروری است. بیاموزیدآموزش دهیدمطالعه کنید چرا!

قیمت پارکت لمینت، براساس درجهبندی AC و کشور تولیدکننده مشخص میشود. لمینت در 3 نوع مقاومت سایشی تولید میشود که در نتیجه برای تمامی مکانها از جمله خانه تا فروشگاههای بزرگ مناسب میباشد. اگر آب برای مدت طولانی روی سطح پارکت چوبی بماند، پارکت آب را درون خود جذب کرده و متورم خواهد شد اما محصول لمینت در برابر آب مقاوم میباشد. مقاومت در برابر سایش: کفپوش لمینت مقاومت خوبی در برابر سایش و خراش دارد و به راحتی تحمل تردد پاها و وسایل زیرین را داراست. قیمت پارکت های بستگی به نوع پارکت انتخابی شما دارد اما به طور کلی در لیست قیمت پارکت ارزان پارکت های ایرانی حرف اول را می زنندو سپس پارکت های چینی قیمت ارزان ترو کیفیت بالاتری دارند. مجموعه ی آرتا تنها تولید کننده ی پارکت لمینت در ایران است که در شرق خاور میانه به تولید پارکت لمینت می پردازد.ارتا لمینت محصولات خود را به طور گسترده در صنایع ساخت وساز به کار میبرد. اگر از نوع کلیکی استفاده نمی کنید باید مقداری چسب ریخته شود و قطعات به طور منظم کنار هم قرار گیرند. سطوح پارکت لمینیت آرتا در برابر لکه های ریخته شده بر روی آن مقاوم می باشد .

پارکت لمینت آرتا

برخی از انواع کفپوش لمینت ها مقاوم در برابر آب هستند ، بنابراین برای اتاق هایی که ممکن است مقداری آب یا نوشیدنی در آن ها وجود داشته باشد ، مانند ناهارخوری و راهرو ها ، انتخاب بهتری است. محل مورد نظر باید حتما صاف و بدون فرورفتگی و یا برآمدگی باشد. در این مرحله نصاب باید صاف و یکدست بودن قطعات را بررسی کند و با استفاده از لاک و یا سنباده تمام سطوح را صاف کند. طبق تحقیقاتی که در آمریکا انجام شد مشخص شد که در موکت مقدار زیادی گرد و خاک جذب می شود که برای کسانی که آلرژی و یا بیماری های تنفسی دارند بسیار بد است اما این مشکل در پارکت وجود ندارد. یکی از معایب پارکت منبسط شدن در زمان گرما است که برای جلوگیری از این مشکل باید فضای کوچکی برای انبساط گذاشت که همین باعث نفوذ گرد و خاک و آب به زیر لمینت می شود. در مرحله اول با استفاده از جارو برقی گرد و خاک را کامل پاک کنید.

بعد از نصب گرد و خاک را به آرامی پاک کنید. بطوری که یک خانه صد متری بدون هیچ گونه گرد و خاک حاصل از بنایی و تنها در عرض یک روز تکمیل و تحویل داده می شود. اگر گرد و غبار یا جرمی داشته باشد باید آن را برطرف کنید. زمان نصب پارکت هیچگونه گرد و خاکی بلند نمی شود. کفش های پاشنه بلند و یا اجسامی که باعث خراشیده شدن شوند را استفاده نکنید. علاوه بر آن قدم زدن روی سرامیک های سرد در تابستان و یا سرامیک های گرم در زمستان حس بسیار لذت بخشی است اما همین موضوع می تواند مشکلاتی مانند کمر درد و یا پا درد را ایجاد کند. ضخامت و عرض برش چوب: ضخامت و عرض برش چوب نیز بر قیمت پارکت تأثیرگذار است. از موضوعات مهم دیگر در زمان خرید پارکت در نظر گرفتن بودجه شما است، برخی از پارکت ها بسیار گران هستند و برخی قیمت مناسبی دارند شما باید علاوه بر نکات دیگر به بودجه خود نیز توجه کنید. هر چند سال یکبار پارکت ها را پولیش کنید؛ این کار باعث براق و تمیزتر شدن پارکت ها می شود. از معایب سرامیک و سنگ سرد بودن آن در فصل سرما است که باعث آسیب به کمر و پاها می شود اما پارکت ها گرم و نرم بوه و از این نظر آسیبی نمی رسانند.

  1. دوام زیاد؛
  2. لایه ابتدایی
  3. عدم لغزندگی
  4. نوار چسب پهن 51 میلیمتری عایق رطوبت
  5. امکان نفوذ آب از لبهها به زیرشان

AC4: این درجه بسیار مقاوم بوده و برای مکان های پرتردد مانند کافه ها، بوتیک ها و مغازه ها استفاده می شود. توجه قیمت محصول برای هر بسته پارکت به متراژ 196 سانتیمتر مربع میباشد. این محصول در ضخامت و جنس مختلفی تولید و عرضه می شود که شما با توجه به خواست خود می توانید گزینه مناسب را انتخاب و خریداری کنید. پارکت آرتا دارای ضمانتنامه ۱۰ ساله تولید کننده می باشد و مشتریان محترم می توانند در هنگام خرید پارکت لمینت آرتا به پشتوانه ی این گارانتی، خرید مطمئن و راحتی داشته باشند. برند آرتا با تلاشهای پی در پی و تولید محصولات با کیفیت توانست به عنوان یک تولید کننده انواع کف پوش محبوبیت بسیاری در ایران و آسیا به دست آورد. تقریبا از 15 سال پیش به عنوان تنها تامین کننده مواد اولیه پارکت بود. در سال 1392 این شرکت واردات محصولات جدید شامل پارکت های تمام چوب و مهندسی شده، انواع پروفیل های ترموود ون و کاج و سایر وود ها از معتبرترین کارخانه های اروپا داشته است. همچنین زمانی که سرامیک ها خیس باشند احتمال سر خوردن بسیار زیاد است.

پارکت آرتا – بهترین راه بیشتر سازنده باشید؟

متاسفانه به دلیل تغییرات مداوم در بازار، قیمت پارکت ایرانی در طول زمان متغیر است و نمیتوان برای یک بازه زمانی خاص قیمت دقیقی تعیین کرد. تایلها برای فینیش نهایی به کارخانه تحویل داده میشوند. اولین کارخانه پارکت سازی در سال 1339 در سوئیس افتتاح شد؛ این کارخانه با استفاده از درختان جنگل های گرگان و گنبد ایران بهترین محصولات را به بازار عرضه کرد. زمانی که تصمیم میگیریم برای کف پوش از کدام یک استفاده کنیم باید در نظر داشته باشیم که خرید پارکت مانند خرید فرش نیست که بتوان آن را عوض کرد حداقل یک یا دو سال باید با همان کف پوش صرف کرد . پارکت لمینت را روی هر سطح صافی می توان نصب کرد اما بهترین سطح برای نصب آن، سطحی بتنی یا سطح با ملات ماسه سیمان لیسه کشی شده می باشد. این درجه بندی توسط سازمان تولید کنندگان پارکت در اروپا (Association of European Producers of Laminate Flooring) ایجاد شد اما بعدها به عنوان یک استاندارد جهانی برای انتخاب شد. پارکت لمینت یونیورسال 14 مدل دارد که 8 طیف رنگی را شامل میشوند که دسته بندی آن میشود سفید، بژ، خاکستری، قهوهای روشن، قهوهای تیره، NATURAL و قرمز.

هشت نکات برای شروع ساختمان یک پارکت لمینت آرتا شما در همه اوقات آرزو

4. در نهایت پارکت لمینت روی کف نصب شده و محکم میشود. سپس روی سطح زیرسازی شده با فوم پوشش دهید. سپس با استفاده از شوینده های مخصوص پارکت را شستشو دهید؛ در مصرف این نوع شوینده ها نیز نباید زیاده روی کنید. از پارکت ها برای پوشاندن کف منازل، ساختمان ها، مکان های تجاری و فروشگاه ها استفاده می شود. AC3: این درجه از درجات رایج بوده و برای محل های عمومی مانند اتاق های هتل و محل های پرتردد تجاری، دفاتر و مغازه های کوچک استفاده می شود. به دلیل شباهت لمینت به چوب، این جنس حالت طبیعیتری به محیط میدهد و هنگام راه رفتن بر روی آن حس بهتری را منتقل میکند، همچنین لمینتها به دلیل ضخامت بیشتر و لایهی فوم زیرین، عایق مناسبی برای کف هستند؛ برای نصب نیاز به چسب ندارند و قابلیت جابهجایی دارند اما ضدآب نیستند و برای نظافت به مراقبت بیشتری نیازمندند. این رنگ خاص برای دکور بهترین نقش را ایفا میکند و طراحی منحصر بفرد پارکت لمینت آرتا کد 755 به زیبایی محیط شما بسیار کمک کرده و باعث متفاوت بودن محیط شما میگردد.

به همراه دارد. ضخامت به اندازه دوام نیز اهمیت دارد.

همین موضوع باعث شده گروه صنعتی آرتا به عنوان برندی مطمئن در آسیا و ایران مورد توجه قرار گیرد. شما میتوانید، سوالات و نظرات خود، در مورد تفاوت پارکت لمینت و کفپوش پیویسی (PVC) را در قسمت کامنتها به ما ارسال کنید. شرکت آرتا برای تهیه و تولید پارکت لمینت های برند خود، تدابیری را انجام داده است تا محصول آن به عنوان یک محصول با کیفیت شناخته شود و به راحتی میتوان گفت جزو بهترین پارکت لمینت های ایرانی است. اما درعوض مقاومت و کیفیت بهتری را برای پارکت به همراه دارد. ضخامت به اندازه دوام نیز اهمیت دارد. مکان های عمومی: کفپوش های مقاوم و دارای مقاومت در برابر شرایط آب وهوایی نیز در مکان های عمومی نظیر فرودگاه ها، ایستگاه ها، پارک ها و … چوب پنبه همچنین دارای خواص مقاوم در برابر حشرات و ضد حساسیت است. حس گرم و طبیعی طبیعت در منزل فراهم می شود.

پارکت از جمله بهترین وسالم ترین کفپوشهایی است که میتوانید برای منزل خود انتخابکنید. برخی ملامینه ها که در ساخت پارکت لمینیت بکار میروند برای سلامتی مضر و در دراز مدت ممکن است باعث بروز بیماری هایی شوند. A- وجود مشکل زیرسازی و همگون نبودن سطحی که پارکت لمینیت بر روی آن نصب می گردد. کلیک های تعبیه شده در پارکت آرتا، تایل ها را در هم قفل نموده و با ایجاد ساختاری یکپارچه باعث می شود تا دیگر نیازی به چسب نبوده و بر روی سطوح مختلف از جمله سنگ، سرامیک، موزاییک وسیمان بسیار سریع و آسان نصب گردد و همچنین این ویژگی موجب شده تا نصب مجدد در محلی دیگر نیز امکان پذیر باشد. زیبایی و طراحی متنوع: کفپوش ها با انواع طرح ها، رنگ ها و متریال ها ارائه می شوند که امکان ایجاد دکوراسیون های زیبا و هماهنگی با دیگر عناصر داخلی منزل را فراهم می کند. همچنین این مدل کفپوش های هم دارای استاندارد جهانی و ایرانی را دارند و نیز ضد آب هستند بنابراین شما عزیزان داخل منزل اصلا نگران نصب لمینت را نداشته باشید.

شرکت آرتا در زمینه های کاری خود شامل صنایع چوب، صنایع پلاستیک،صنایع نساجی، صنایع خودرو و صنایع انرژی همواره با بهره گیری از آخرین دستاوردهای فناوری روز و علم و دانش مرتبط توانسته همگام با استاندارهای جهانی بهترین امکانات و خدمات را جهت ارایه مطلوب به مشتریان خود عرضه نماید. برند پارکت آرتا یک برند ایرانی است که به مدت 40 سال با سابقه درخشان در زمینه تولید پارکت فعالیت دارد. با توجه به تنوع طرحها و مواد استفاده شده، هر فرد میتواند پارکتی را انتخاب کند که به سلیقه و نیازهای خود بیشترین تطابق را دارد. درجه AC یا مقاومت سایشی که مخفف کلمه ی Abrasion Class است از نکات مهمی است که قبل از خرید باید به آن توجه کنید. نکته مثبت در نصب پارکت لمینت آرتا این است که در حین عملیات نصب، نیازی به ضربه زدن و فشار آوردن به پارکت نیست و در نتیجه نگرانی بابت صدمه دیدن یا ندیدن پراکت نداریم. نیازی به بیرون آوردن کاشیها نیست.

Roy Christensen

متخصص اینترنت دانشجو. نینجا فرهنگ پاپ. علاقه مندان پرشور توییتر.

تماس با ما